וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צבי בר: "מעולם לא קיבלתי שוחד ולו בשקל"

בהודעה שפרסם ראש עיריית רמת גן נכתב כי "הוא משוכנע כי לאחר שהפרקליטות תסיים ללמוד את חומר החקירה היא תגיע למסקנה לפיה לא דבק כל רבב בראש העיר ובפועלו

ראש עיריית רמת גן צבי בר, נגדו נמצאה תשתית ראייתית להעמדה לדין בגין עבירות של קבלת שוחד מיזמים בתמורה לקידום ענייניהם במיזמי נדל"ן בעיר ובביצוע עבירות על חוק איסור הלבנת הון ועל פקודות מס הכנסה, הגיב היום (שלישי) לפרסומים אודותיו.

בהודעה שפרסם בר נכתב כי "חקירת המשטרה נעשתה בצורה הוגנת ומכובדת. ראש העיר השיב על כל שאלות החוקרים והוא משוכנע כי לאחר שהפרקליטות תסיים ללמוד את חומר החקירה ותתעמק בו, היא תגיע למסקנה המתבקשת לפיה לא דבק כל רבב בראש העיר ובפועלו ותשים קץ לחרושת השמועות המתוזמנות, לפיה כל לבנה הנבנית בעיר היא תולדת מעשה שוחד".

בר תקף את הפרסומים השונים שהופיעו אודותיו לפיהם היה לו קשר לחברות קש בפנמה ובאיי הבתולה אליהן, חושדת המשטרה, הועברו כספי השוחד ואמר כי "רוב הדברים שפורסמו התבססו על טענות שקריות וחסרות שחר, אשר עצם הצגתן מהווה הוצאת דיבה ועבירה פלילית. צבי בר מעולם לא קיבל מאף אחד כל הטבה או שוחד כלשהוא ולו אף בשקל אחד", נכתב בהודעה.

עוד הוא תקף את עד המפתח נגדו, שבתאי (ג'ינו) לגזיאל וכינה אותו "אדם נגוע מהמעלה הראשונה, אשר עצם דבריו השקריים מהווים לא רק הוצאת לשון הרע כי אם אף שיבוש הליכי משפט, על כל המשתמע מכך". עוד נכתב בהודעתו של בר כי "טענותיו של לגזיאל לא הועלו בחקירת המשטרה והן פרי דמיונו החולני". בר תקף עוד את לגזיאל ואמר כי הוא סובל מהזיות ומרבה לפזר אמירות הזויות וחולניות כנגד אחיו שעימו הוא נתון בסכסוך קשה ביותר וכנגד צבי בר.

בר גם תקף את חבר הכנסת כרמל שאמה אשר בעבר שימש כחבר מועצת העיר רמת גן וטען כי ניצל את מצבו הקשה וחולשתו של לגזיאל "לשם קידום מסע הנקמה שרקם כנגד צבי בר". בר טוען כי "את כל מסכת השקרים עליה מבוססים מרבית פרסומי הימים האחרונים, רקמו שאמה ולגזיאל יחדיו. אין ולא היו שום מעטפות ושום כסף. אין שום חשבונות קש בפנמה או באיי הבתולה או בארצות אחרות. הכל פרי דמיונם של חולה רוח ופוליטיקאי המונע מיצר נקמה אשר חזק ממנו, אשר חברו יחדיו כדי להפליל את צבי בר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully