וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

10 שנות מאסר לעובד משהב"ט שהתחזה לרב ואנס

נסים אהרון, עובד משרד הביטחון, הורשע בביצוע עבירות מין חמורות ובקבלת דבר במרמה. בין השאר, הוא נהג להציג את עצמו כרב בעל סגולות מרפא ולאנוס נשים. ביהמ"ש: "אין די מלים כדי לתאר את כיעורם של המעשים"

בית המשפט המחוזי בפתח תקווה גזר עשר שנות מאסר בפועל על עובד משרד הביטחון נסים אהרון, לאחר שהורשע בביצוע עבירות מין חמורות ובקבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות. כך הותר היום (שני) לפרסום. בנוסף, נגזרו על אהרון 12 חודשי מאסר על תנאי, והוא נדרש לשלם סכום פיצויים בגובה 100,000 שקלים לחמש נשים שהתלוננו נגדו.

אהרון הורשע בפברואר במעשי אינוס, מעשי סדום, מעשים מגונים, קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות, ניסיון לקבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות, איומים, ניסיון לשיבוש מהלכי משפט, זיוף ושימוש במסמך מזויף. זאת לאחר שהודה בעבירות שיוחסו לו במסגרת הסדר טיעון.

לפי כתב האישום, אהרון נהג להציג את עצמו במשך שנים כאיש קדוש וצדיק בעל סגולות מרפא ולנצל את תמימותן של נשים ונערות על מנת לבצע בהן מעשים מיניים ולקבל סכומי כסף גדולים במרמה. הוא הציג את עצמו כדמויות סמכותיות שונות ו"להפנות" את קורבנותיו אליו. בין השאר הוא הציג את עצמו כרב בפני קהל דתי או בפני אנשים המעוניינים לחזור בתשובה וטען שהוא אדם קדוש וצדיק.

"התנהגותו מפלצתית"

לאחר שהציג עצמו כרב, נהג אהרון לשוחח עם המתלוננים על נושאים שונים, ייעץ להם והטיל עליהם משימות. הוא אמר לפונים אליו כי מ"הרב נסים אהרון נודף ריח קדושה", כי זרעו הוא נוזל קדושה ובמגע עמו יש מרפא לגוף ולנפש. בנוסף, הוא אמר כי זו מצווה לגעת בגופו של הרב נסים אהרון וכי על ידי מגע זה עוברת, קדושתו לאחרים ומטהרת את גופם.

בהחלטתם כתבו השופטים כי "התנהגותו נלוזה, ויש אף לומר מפלצתית ודומה כי אין די מלים לתאר את כיעורם של המעשים ואת הגנאי והבוז שיש לחוש כלפי מבצעם. עבירות המין רבות וקשות וכן העבירות של קבלת דבר במרמה. תאוותו המינית לא ידעה שובע. הנאשם לא בחל בשום אמצעי כדי לנצל את הנשים- מבוגרות וצעירות- ניצול מיני מחפיר. ממכלול מעשיו של הנאשם מצטיירת התנהגות מניפולטיבית ומושחתת עד היסוד, פוגענית, חסרת גבולות ומסוכנת".

בשנת 2008 הועמד אהרון לדין בבית הדין למשמעת של עובדי המדינה והורשע לפי הודאתו במסגרת הסדר טיעון בעבירות משמעת של הטרדה של עובדת משרד הביטחון, בת 21, אשר היתה כפופה לו. בסגרת הסדר הטיעון אהרון נגזרו על אהרון אמצעי משמעת של נזיפה חמורה והפקעת משכורתו. בנוסף, הוסכם כי אהרן יפרוש לגמלאות מרצונו.

מיד עם קבלת התלונה של עובדת המשרד נגד ניסים אהרון הוחלט בתאריך 27/11/07 להשעותו מהמשרד ולהעביר את הטיפול למשטרה. עם התבססות החשדות הוחלט לפתוח בהליך פיטורין. רוב מעלליו של ניסים אהרון התגלו לאחר שפוטר מהמשרד.
מצער הדבר שאדם זה בחר למעול באמון שניתן לו על ידי המשרד ובאמון חבריו לעבודה שגם אותם הוליך שולל.

ממשרד הביטחון נמסר בתגובה כי "בעקבות גזר הדין בעניינו בוצעה פנייה על ידי המשרד לנציבות שירות המדינה וליועץ המשפטי לממשלה. זאת על מנת להפעיל את סמכותם ולהורות על פתיחת הליכים לפי בית הדין למשמעת, על מנת להפסיק את תשלומי הגמלה וההטבות אשר הוא זכאי להן על פי חוק מעצם היותו גמלאי משרד הביטחון. הנהלת המשרד וארגון העובדים מצטרפים לדברי בית המשפט בפסק הדין בעניינו של ניסים אהרון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully