וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברזיל: צעירה דרסה אם ובתה ונקלעה ללינץ'

צעירה בת 25 נהגה שיכורה בדרך ממסיבת יום ההולדת שלה לביתה ודרסה אם הרה ובתה. לאחר מכן, בעודה מנסה לברוח מזירת התאונה, היא נתפסה על ידי המון זועם ונורתה מספר פעמים

צעירה בת 25 אשר הייתה בדרכה חזרה לביתה אחרי ערב בו חגגה את יום הולדתה, נורתה למוות לאחר שהמון זועם ביצע בה לינץ' רגעים לאחר שדרסה אישה הרה ובתה. האירוע האלים והטרגי התרחש בסוף השבוע בעיר מקיה, כ-160 קילומטרים צפון מזרחית לריו דה ז'נרו. לפי דיווחים של סוכנות הידיעות הצרפתית, הצעירה, פמלה דה סאוזה קוסטה, נהגה בגילופין בדרך חזרה לביתה ובעודה בשכונת מגוריה דרסה אם ובתה. לאחר מכן ניסתה קוסטה להמלט מהמקום אך המון זועם שנכח במקום התאונה שלף אותה ממכוניתה.

לדברי המשטרה המקומית, קוסטה איבדה את השליטה על המכונית ופגעה סילמרה רודריגז ובתה, שהלכו ברחוב בשעות הערב והשתיים נמחצו על חומה בשולי הכביש. רודריגז, אם הרה, נפגעה באורח קשה ואיבדה את עוברה ואת בתה בת ה-8, שמתו כתוצאה מהדריסה.

לאחר התאונה ניסתה קוסטה לעזוב את המקום ופגעה בעמוד בצידי הדרך, אז הגיע למקום המון זועם ששלף אותה באלימות מהמכונית ואחד מהאנשים שנכחו במקום הוציא את אקדחו, ירה בקוסטה מספר פעמים וברח. קוסטה, אשר הייתה תושבת השכונה בה התרחש האירוע, השאירה אחריה שלושה ילדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully