וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: אביו של יוסי בניון תקף את אשתו

דודו בניון, אביו של שחקו נבחרת ישראל בכדורגל, מואשם שחבט ברעייתו בביתם בדימונה, סטר לה מספר פעמים ואף איים להרוג אותה. פרקליטתו: "הוא מכחיש כל קשר לאישומים"

בעוד בנו יוסי קורע רשתות במדי ליברפול, חייו של דודו בניון זוהרים כנראה פחות: משטרת הנגב עצרה היום (ראשון) בדימונה את דודו בניון, אביו של שחקן נבחרת ישראל בכדורגל יוסי בניון, בחשד שהיכה את אשתו. הוא נעצר בשעות הבוקר, שוחרר מאוחר יותר למעצר בית, ואחר הצהרים הוגש נגדו כתב אישום בבית משפט השלום בבאר שבע.

לפי רדיו דרום, בניון האב מואשם בתקיפה בנסיבות מחמירות ובאיומים, לאחר שביום שישי האחרון סטר מספר פעמים לאשתו בביתם בדימונה, חבט בה ואיים להרוג אותה. עורכת דינו נטלי פוריאן אמרה בתגובה לאישומים: "מרשי מכחיש כל קשר לאישומים. מדובר באדם נורמטיבי, שהיחסים בינו לבין אשתו מצוינים לטענתו".

הקריירה המפוארת של מי שנחשב היום לגדול הכדורגלנים הישראלים החלה בדימונה, וייתכן מאוד שלא היתה מגיעה לפסגות כאלה אילולא אביו האמביציוזי של יוסי. בתחילת דרכו היה דודו בניון מעורב מאוד בניהול המקצועי והאישי של בנו, ותמך בו מאחורי הקווים. כעת נשאלת השאלה כיצד תשפיע הפרשה המשפחתית הכאובה הזו על הקוסם מדימונה, שצפוי לשחק ביום חמישי הקרוב מול קבוצת אתלטיקו מדריד במסגרת המפגש השני בין שתי הקבוצות בחצי גמר הליגה האירופית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully