וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הציל אישה מתקיפה ונדקר למוות ברחוב

תושבים בניו יורק חלפו במשך יותר משעה על פניו של חסר בית שנדקר ודימם למוות על מדרכה, לאחר שהתערב והציל אישה מתקיפה. כשהגיעו צוותי ההצלה למקום הגבר כבר היה מת

גבר חסר בית שנדקר לאחר שהציל אישה מתוקף. הגבר דימם למוות ברחוב בזמן שעוברי אורח חלפו על פניו במשך קרוב לשעה. התיאור הזה אינו קטע מהסדרה "מה הייתם עושים", אלא מקרה אמיתי שאירע בשבוע שעבר בקווינס שבניו יורק. צילומי האירוע פורסמו אתמול באתר האינטרנט של העיתון "הניו יורק פוסט".

בצילומים ניתן לראות את הוגו אלפרד טאלה-יאקס, מהגר מגואטמלה, שוכב על המדרכה מחוץ לבניין כשכ-25 בני אדם חולפים על פניו מבלי לעזור לו. אחד האנשים אפילו עצר לצלם אותו בטלפון הסלולרי ועזב. אחר כך עצר לידו גבר אחר שטלטל את טאלה-יאקס בעוד הוא מתבוסס בדמו, ועזב אף הוא. רק כשעה ו-20 דקות אחרי שטאלה-יאקס התמוטט הגיע צוות חירום, אך זה היה מאוחר מדי - הוא כבר מת. לפי ה"פוסט", הצוות מסר שהגיע למקום לאחר שהתקבלה שיחה במוקד החירום.

בתחילת הסרטון ניתן לראות ההתכתשות בין הדוקר, האישה וטאלה-יאקס, אך רוב הפעילות מתרחשת מחוץ לטווח המצלמה. כמה שניות אחר כך, הדוקר נראה רץ לכיוון אחד והאישה לכיוון אחר. טאלה-יאקס ניסה לרדוף אחרי התוקף שדקר אותו מספר פעמים בבית החזה, אך הוא התמוטט מיד על המדרכה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully