וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחלוקות על מצבו של מפגין ישראלי בבלעין

נער ישראלי שהפגין בבלעין נפגע מרימון הלם אולם מצבו נמצא תחת מחלוקת. בית החולים מוסר כי מצבו בינוני, צה"ל מצידו טוען כי מצבו קל ואילו חבריו להפגנה מתעקשים כי נפצע באורח קשה

מפגין ישראלי נפצע היום (שישי) באורח בינוני כתוצאה מרימון גז שנורה לעברו במהלך ההפגנה השבועית נגד גדר ההפרדה שהתקיימה בבלעין. הוא פונה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים הדסה עין כרם בירושלים. בצה"ל הכחישו את הדיווח, וטענו כי המפגין נפצע באורח קל בלבד.

לעומת בית החולים אליו הגיע המפגין עימאד רזקה, ואשר הצהיר כי הוא נפצע באורח בינוני, טוענים חבריו של המפגין כי "הוא סובל משבר בגולגולת ומדימום תוך-גולגלתי, וצפוי להיות מנותח מאוחר יותר היום בבית החולים הדסה עין כרם בירושלים".

ההפגנה במהלכה נפגע רזקה הייתה אירוע הסיום של כנס בילעין הבינלאומי למאבק העממי שנערך השבוע בהשתתפות ראש הממשלה הפלסטיני סלאם פיאד, והשתתפו בה מאות אנשים מרחבי העולם. חמישה מפגינים נעצרו במהלך ההפגנה וכעת הם נמצאים בידי המשטרה.

לטענת המפגינים, רזקה נפגע במצחו ופונה במהירות לבית החולים ברמאללה כשהוא מדמם קשות. הוא הועבר לבית החולים הדסה עין כרם לאחר שאובחן כסובל משבר בגולגולת.

מדובר צה"ל נמסר בתגובה כי "מבירור האירוע שהתרחש היום בצהריים בבלעין, צפון מערבית לרמאללה, עולה כי אזרח ישראלי נפצע באורח קל במהלך הפרת סדר אלימה ולא כפי שפורסם בחלק מאמצעי התקשורת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully