וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה: להעמיד לדין את צבי בר על קבלת שוחד

בתום חקירה שנמשכה שנתיים וחצי, הודיעה המשטרה כי נמצאה תשתית ראייתית לכאורה להגשת כתב אישום נגד ראש עיריית רמת גן בגין קבלת שוחד מיזמים בתמורה לקידום ענייניהם במיזמי נדל"ן

ראש עיריית רמת גן צבי בר חשוד בקבלת שוחד מיזמים ומבעלי עניין בעיר בתמורה לקידום ענייניהם במיזמי נדל"ן בעיר. בנוסף, הוא חשוד בביצוע עבירות על חוק איסור הלבנת הון ועל פקודות מס ההכנסה. בתום חקירה שנמשכה שנתיים וחצי הודיעה היום (חמישי) היחידה הארצית לחקירות הונאה כי נמצאה תשתית ראייתית להעמידו לדין בגין עבירות אלה. התיק הועבר לטיפול הפרקליטות.

היחידה הארצית לחקירות הונאה מסרה הבוקר כי "סיימה בימים אלה את חקירת פרשת השוחד שבמרכזה עומד צבי בר, ראש עיריית רמת גן. החקירה הסמויה נפתחה לפני כשנתיים וחצי בחשד לביצוע עבירות של לקיחת ומתן שוחד, עבירות על איסור הלבנת הון, קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות ועבירות על פקודת מס הכנסה".

בהודעת המשטרה נאמר, כי "החקירה הגלויה נפתחה בדצמבר 2008 וכללה חיפושים בבתי חשודים ובמשרדיהם. עוכבו מעורבים ונתפסו מסמכים כלי רכב. במהלך החקירה המורכבת נחקרו מעורבים רבים ונאספו ראיות בארץ ובחו"ל. על פי ממצאי החקירה, סבורה המשטרה כי נמצאה תשתית ראייתית לפיה צבי בר לקח שוחד מיזמים ובעלי עניין בעיר רמת גן ובתמורה קידם את ענייניהם בפרויקטים נדל"ניים בעיר וכן עבר על עבירות על חוק איסור הלבנת הון ועל פקודות מס הכנסה. החקירה לוותה על ידי צוות פרקליטות מהמחלקה הכלכלית בפרקליטות המדינה וכעת עם סיומה הועבר תיק החקירה להחלטת הפרקליטות".

מעיריית רמת גן נמסר בתגובה להחלטת המשטרה: "יש להצר על הודעת המשטרה, אך אין לכך משמעות. אנו משוכנעים כי לאחר שהפרקליטות תקבל לידיה את חומר החקירה ותלמד אותו הוא ייסגר ללא הגשת כתב אישום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully