וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב למנהיגי האזור: היו אמיצים כמו רבין

היועץ לביטחון לאומי של נשיא ארה"ב אובמה אמר כי ארצו מחויבת מתמיד לביטחונה של ישראל, וקרא למנהיגי האזור לתמוך בתהליך השלום ולהיות אמיצים כמו סאדאת ורבין

היועץ לביטחון לאומי של ארה"ב הגנרל ג'יימס ג'ונס אמר הלילה (חמישי) כי ארה"ב תמשיך להיות מחויבת לביטחונה של ישראל ולתהליך השלום. "זהו הזמן לכל מנהיגי האזור – ישראלים, פלסטינים וערבים – לתמוך במאמצי השלום. זהו הזמן למנהיגים של היום להציג את האומץ והמנהיגות של אנואר סאדאת, המלך חוסיין ויצחק רבין", אמר ג'ונס.

במהלך כינוס של המכון למדיניות המזרח התיכון בוושינגטון, אמר ג'ונס, כי הממשל האמריקאי מאמין כי פתרון של שתי מדינות לשני עמים ייטיב עם כל הצדדים. ג'ונס הוסיף כי אלו שמכחישים את הלגיטימיות של ישראל חייבים לדעת שמדינת ישראל "לא תיעלם".

ג'ונס התייחס גם להשפעת תהליך השלום בין ישראל לפלסטינים על אירן. לדבריו, "קידום השלום הזה יוכל למנוע מאירן להסיט בצורה צינית את תשומת הלב מכישלונה לעמוד בהתחייבויותיה".

ג'ונס הוסיף, כי "כולם חייבים לדעת כי אין פער. אין פער בין ארה"ב וישראל כאשר מדובר בביטחונה של ישראל. המחויבות שלנו לביטחונה של ישראל איננה מעורערת. היא חזקה מתמיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully