וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עשרות קראו לברק להכשיר הבתים בשכונת היובל

עשרות מתנועת הליכוד העולמי הפגינו מול משרד הביטחון בקריה וקראו לשר הביטחון להכשיר את הבתים בשכונת היובל. ח"כ דנון: אם ברק לא מסוגל להחליט, על רה"מ לאשר את השכונות

כמה עשרות בני אדם מתנועת הליכוד העולמי הפגינו הערב (שלישי) מול משרד הביטחון בקריה בתל אביב בקריאה לשר הביטחון אהוד ברק להכשיר את הבתים בשכונת היובל בהתנחלות עלי, בהם מתגוררים גם משפחותיהם של רב סרן רועי קליין ורב סרן אלירז פרץ.

בין המפגינים נמצא חבר הכנסת דני דנון (ליכוד) אשר אמר לוואלה! חדשות כי הם "קוראים לשר ברק להפסיק להסס, להפסיק לגמגם ולקבל החלטה ערכית וציונית שתכשיר את שכונת היובל בעלי ואת שכונת חרשה. אם השר ברק לא מסוגל להחליט על ראש הממשלה לקחת ממנו את הסמכויות בנושא זה ולאשר את השכונות ובכך להסיר את העננה מאלמנותיהן ויתומיהן של גיבורי ישראל", אמר חבר הכנסת דנון.

רפאל כהן, מנכ"ל הליכוד העולמי, אמר לוואלה! חדשות כי הם "מתגעגעים למנהיגים שיודעים לקבל החלטות, מנהיגים של פעם שלא דוחים את ההחלטות בעוד חצי שנה בגלל שזרקו לפתחם תפוח אדמה לוהט". הוא הוסיף כי הם "רוצים שברק יגלה מנהיגות והיום יקבל החלטה שלא הורסים את הבתים בשכונת היובל".

ביום רביעי שיגר שר הביטחון ברק מכתב לנשיאת בית המשפט העליון דורית ביניש ובי ביקש ממנה לדחות בחצי שנה את הדיון בהריסת הבתים בשכונת היובל בהתנחלות עלי. במכתב ציין ברק כי "לאור רגישות הנושא, יש להתחשב במשפחות החללים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully