וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברות התעופה קוראות לבחינת הגבלות הטיסה

חברות התעופה האירופיות קראו לבחינה מחודשת של הגבלות הטיסה בעקבות טיסות מבחן שערכו ושאחריהן לא נמצאו שום תקלות במטוסים

חברות התעופה האירופיות קראו הלילה (שני) לבחינה מחודשת של הגבלות הטיסה אשר הוטלו בעקבות ענן האפר הוולקני.

מספר חברות תעופה אירופאיות ערכו אמש טיסות מבחן ולא דיווחו על תקלות. בין החברות אשר ביצעו טיסות מבחן גם חברת התעופה הבריטית "בריטיש איירוויז" אשר הטיסה מטוס בואינג 737 ועל סיפונו חמישה נוסעים, ביניהם מנכ"ל החברה, מהית'רו אשר בלונדון לווילס. מהחברה נמסר כי הם לא נתקלו בשום תקלה במהלך הטיסה. ארגון ACI אירופה אשר מייצג שדות תעופה גדולים והתאגדות של חברות התעופה האירופאיות פרסמו הודעה משותפת בקריאה לשקול מחדש את ההגבלות על הטיסה.

נכון להיום שטחן האווירי של אוסטריה, בלגיה, צ'כיה, דנמרק, אסטוניה, פינלנד, גרמניה, הונגריה, אירלנד, לטביה, לקוסמברוג, הולנד, פולין, רומניה, סלובקיה, שוויץ ובריטניה נותר סגור. בנורווגיה רוב שדות התעופה פתוחים, בבולגריה שדות התעופה בסופיה ובפלובדיב פתוחים, בפולין פתוחים מספר שדות תעופה ביניהם גם שדה התעופה בוורשה, בשוודיה פתוחים שדות התעופה בצפון המדינה ובצרפת פתוחים שדות התעופה בדרום המדינה. איטליה ואוסטריה מסרו כי יפתחו את נמלי התעופה שלהם היום.

בתוך כך הר הגעש באיסלנד ממשיך להתפרץ ולפלוט אפר. השירות המטראולוגי באיסלנד מסר הלילה כי התפרצויות הר הגעש גברו אך כי ענן האפר קטן ועכשיו מיתמר לגבוה של כ-5 קילומטר. "אנו רואים סימנים סותרים. יש מספר סימנים המעידים כי ההתפרצויות יפחתו ואחרים המעידים כי אין זה המצב", אמר גיאופיזיקאי במשרד המטראולוגי.

המדריך המלא לתקועים באירופה

לא מצליחים לעלות על טיסה? מחפשים דרך לצאת מאירופה? וואלה! חדשות מחברת אתכם ישירות לצינורת המידע בדרך ליציאה מהיבשת. לחצו על מדריך החירום לתקועים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully