וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמל הקונצנזוס הישראלי

מי עוד יכול לקחת מאכל אוסטרי מסורתי, להחליף את בשר העגל בעוף, לטגן בפירורי לחם ולדחוף בתוך פיתה עם חומוס, סלט וצ'יפס? התשובה בפנים

אחרי אין ספור משאלים שניסו לענות על השאלה "מה ישראלי בעיניך", וואלה! חדשות שמחה להכריז כי נמצאה התשובה. שישים ושתיים שנים לאחר הקמת מדינת ישראל ובהעדר סמל לאומי המקובל על כולם או המנון שכולנו מזדהים עם מלותיו, סוף סוף איתרנו את הקונצנזוס. טף עד זקן, נשים וגברים, יהודים או ערבים, חילונים לצד דתיים, צפוניים בדם ודרומיים באופי, אשכנזים, ספרדים, ימניים ושמאלנים. כל העם יודע שאין דבר ישראלי יותר ומייצג יותר משניצל בפיתה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מי עוד יכול לקחת מאכל אוסטרי מסורתי, להחליף את בשר העגל בעוף, לטגן בפירורי לחם ולדחוף בתוך פיתה עם חומוס, סלט וצ'יפס. דוד בן גוריון לא היה מיישם טוב יותר את כור ההיתוך עליו חלם כשהקים את המדינה. שילוב משובח של אוכל אירופאי עם ממרח ים תיכוני לצד סלט ירקות ישראלי והכל בתוך פיתה ערבית לוהטת. קומבינה קולינרית מענגת.

שניצל בפיתה הוא מאכל רחוב זול וטעים, לא מכביד ובהחלט משביע. המצאה ישראלית מקורית, בניגוד לפלאפל ולחומוס שגנבנו למצרים, או לשווארמה שדפקנו לטורקים. אין עוד מדינה שיכולה להתהדר בשניצל בפיתה. זוהי התרבות הקולינרית שלנו ועליה גאוותנו. ולתפארת מדינת ישראל.

  • עוד באותו נושא:
  • שניצל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully