וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריטניה: ניק קלג ניצח בעימות הטלוויזיוני

מנהיג מפלגת הליברל דמוקרטים הוא המנצח בעימות הטלוויזיוני הראשון שנערך בבריטניה. "אל תתנו לשני המנהיגים להגיד לכם שהבחירה היחידה היא בין שתי המפלגות הישנות" אמר

ניק קלג, מנהיג מפלגת הליברל דמוקרטים בבריטניה הוא המנצח בעימות הטלוויזיוני שנערך אמש (חמישי) במדינה, כך עולה מסקרים שנערכו לאחר שידור העימות. קלג גבר על מנהיגי המפלגות הגדולות- מפלגת השמרנים בראשות דיוויד קמרון ומפלגת הלייבור בראשות ראש הממשלה הנוכחי גורדון בראון. בסקר שערכה רשת החדשות הבריטית SKY לאחר העימות, אמרו 37% מהנשאלים כי קלג היה טוב יותר מיריביו בראון, אשר ניצח בעימות לדעת 32% מהנשאלים ומקמרון אשר ניצח לדעתם של 31% מהנשאלים.

"אל תתנו להם להגיד לכם שהבחירה היחידה שעומדת בפניכם היא בין שתי המפלגות הישנות האלה אשר שיחקו ב'חבילה עוברת' עם הממשל במשך 65 השנים האחרונות", אמר קלג לצופים בעימות, אשר היה הראשון בתולדותיה של בריטניה.

העימות אמש התמקד בנושאי פנים ולפני הבחירות, אשר יתקיימו ב-6 במאי, צפויים עוד שני עימותים נוספים אשר יעסקו במדיניות חוץ ובכלכלה. ראש ממשלת בריטניה בראון, אשר כיהן כשר אוצר במשך 10 שנים לפני שהפך לראש הממשלה, הזכיר לציבור הבריטי את המשבר הכלכלי העולמי ואמר כי "זוהי לא מערכת בחירות רגילה. כרגע יצאנו מהמשבר הכלכלי העולמי הגדול ביותר בחיינו. כל הבטחה שתשמעו מאיתנו במשך הערב הזה תלויה בדבר אחד- כלכלה חזקה". מנהיג מפלגת השמרנים קמרון תקף את בראון על מה שכינה כמערכת לא יעילה וכאוטית של שירותים ציבוריים. "אפשר להמשיך בצורה בה הכל מתנהל עכשיו או שאפשר להגיד לא, בריטניה יכולה לקבל יותר טוב מזה. אנו יכולים להתמודד עם החובות שלנו, אנו יכולים להביא לגידול בכלכלה שלנו".

מפלגת הליברל דמוקרטים היא המפלגה השלישית בגודלה בפרלמנט הבריטי ובמידה ואף אחת משתי המפלגות הלייבור או השמרנים לא תקבל רוב היא תהיה זו שתכריע איזו מפלגה תשלוט במדינה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully