וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך תימנעו מנזקי השמש ותהנו ממי הים

לקראת פתיחת עונת הרחצה פורסמו ההמלצות להתנהגות נכונה בשמש, כדי להימנע מנזקיה שיכולים להגמר גם במחלות כמו ירוד וסרטן העור

לקראת עונת הרחצה שתפתח מחר (חמישי) באופן רשמי, הוציאה האגודה למלחמה בסרטן המלצות על התנהגות חכמה בשמש. באגודה מזכירים כי חשיפה לקרני שמש עלולה לגרום לנזקים מיידים חמורים כמו כוויות שמש ונמשים, או לנזקים חמורים בטווח הארוך כגון: ריבוי קמטים והזדקנות מוקדמת של העור, ריבוי כתמים על העור ונגעים קדם סרטניים, יצירת יתר של ויטמין D המגבירה את הנטייה ליצירת אבנים בכליות, ירוד (קטרקט) וסרטן העור. בנוגע לסרטן העור, הוכח כי רוב המקרים של מחלה זו קשורים לחשיפה לשמש וכוויות שמש אשר מגבירות את הסיכון להתפתחות מלנומה ממאירה – שהינה סרטן עור קטלני.

בהתאם להמלצות האגודה, קהל המתרחצים מתבקש להימנע ככל הניתן מחשיפה לשמש, במיוחד כאשר היא בשיאה, בין השעות 10:00 ל-16:00. כדי להימנע מחשיפה מרובה לקרני השמש יש לכסות את הגוף בלבוש מלא, משקפי שמש ובכובע שיוכל להגן על פנים והעורף, לשהות ככל שאפשר בצל. כמו כן, יש למרוח על העור "שכבה נדיבה" של מסנן קרינה המגן מפני קרני UVA ו-UVB, ולחדש את המריחה אחת לשעתיים, גם בעת השהות בצל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully