וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תאילנד: מסע של ארונות קבורה ברחבי בנגקוק

אנשי ארגון האופוזיציה התאילנדית ערכו תהלוכת ארונות קבורה ברחובות בנגקוק, לזכר קורבנות המהומות האלימות ביותר במדינה מזה 18 שנים

רויטרס

(צילום: רויטרס, עריכת וידאו: יאיר דניאל)

תומכי האופוזיציה בתאילנד ערכו היום (שני) תהלוכה של ארונות קבורה ברחבי בנגקוק, לזכר קורבנות המהומות האלימות בסוף השבוע. זאת, בזמן שראש הממשלה התאילנדי אבהיסיט הבהיר כי ממשלתו והצבא יישארו מאוחדים בצל ההפגנות. דבריו של אבהיסיט באים לאחר שהרמטכ"ל התאילנדי קרא לפיזור הפרלמנט על מנת לפתור את המשבר הפוליטי במדינה, כך דווח ב-BBC.

המהומות בעיר הבירה של תאילנד ביום שבת היו האלימות ביותר מזה 18 שנה. מאז, חזר השקט לבנגקוק וזאת בזמן שהממשלה מחליטה על הצעד הבא נגד המפגינים. מנגד, אנשי החולצות האדומות, התומכים בראש הממשלה המודח טקסין, מבטיחים להמשיך במאבקם לפיזור הממשלה וקיום בחירות חוזרות. רוב הארונות שהוצגו היום בתהלוכה היו ריקים, אולם בלפחות שניים מהם היו גופות.

ראש הממשלה אבהיסיט הודיע כי תיערך חקירה בנוגע למהומות, בהן נהרגו 21 בני אדם - 17 אזרחים וארבעה שוטרים. הוא אמר כי הממשלה תפריד בין "מפגינים חפים מפשע" ומפגינים אותם הוא מכנה "טרוריסטים", ודחק בציבור לא להיות כלי בידי טרוריסטים. לדבריו, הטרוריסטים הם אלה שניצלו את ההזדמנות במהלך ההפגנות ההמוניות לגרום למהומות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully