וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשל המהומות: הוחמרה אזהרת הנסיעה לתאילנד

במשרד החוץ לא לוקחים סיכון ונוכח המשך המהומות בבירת תאילנד, הוחלט להחמיר את אזהרת המסע למדינה שבדרום-מזרח אסיה. עד הבוקר נהרגו בעימותים 20 מפגינים

רויטרס

(צילום: רויטרס, עריכה: עידן גוראל)

משרד החוץ החמיר את אזהרת הנסיעה לתאילנד בעקבות ההתנגשויות האלימות בימים האחרונים בבנגקוק. בהודעה שפורסמה היום (ראשון), קרא המשרד לישראלים "לנקוט משנה זהירות ולהימנע מלהסתובב באזורים מועדים לפורענות במרכז בנגקוק". מאז אתמול נהרגו 20 מפגינים בעימותים עם כוחות הביטחון במרכז בירת תאילנד.

המהומות האלימות בבנגקוק שבתאילנד התפשטו ברחבי בנגקוק ואמש הן הגיעו לאזור התיירותי שברחוב הקווא סן. הלילה ואמש נהרגו כאמור 20 בני אדם בהפגנות האלימות. לפחות 800 בני אדם, בכללם 64 חיילים, נפצעו בעימותים שפרצו אתמול בין אלפי מפגיני "החולצות האדומות" לבין כוחות הצבא בבירת תאילנד.

החיילים ירו כדורי גומי, עשו שימוש בגז מדמיע ואפילו קיבלו היתר להשתמש באש חיה לעבר המפגינים. המפגינים השיבו בירי, והשליכו רימוני יד ובקבוקי תבערה לעבר החיילים. בין ההרוגים גם צלם סוכנות הידיעות רויטרס שסיקר את ההפגנות.

מנהל בית חב"ד בבנגקוק הרב נחמיה וילהל אמר אמש לוואלה! חדשות כי "המהומות אינן רחוקות מרחוב הקווא סן. בנייני הממשלה עצמם לא רחוקים מכאן ויש די הרבה מפגינים קרובים לרחוב עצמו. המפגינים נמצאים רחוב אחד ליד האזור המתוייר משם נשמעים קולות ירי והיה שימוש גם בגז מדמיע".

הרב וילהל התייחס לחשש שהמהומות יגיעו לרחוב הקווא סן ואמר כי "המטיילים יודעים שלא להגיע לאזור שם. זה לא פעם ראשונה שיש מצב חירום שכזה. אני מאמין שהמהומות לא יגיעו לקווא סן, השלטונות ידאגו לכך, ויש המון כוחות צבא ברחובות. ביום שבת הנחינו את המטיילים שלא להתקרב או להגיע לאזור שבו המהומות מתרחשות, ולדעתי אין כל בעיה להמשיך את הטיול כרגיל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully