וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אירן: התחלנו בייצור המוני של טילי נ"מ

לדברי שר ההגנה האירני, מדינתו החלה בייצור טילים נגד מטוסים לטווח בינוני. בנוסף, ראש סוכנות הגרעין של אירן מסר כי בחודשים הקרובים ייוצרו צנטריפוגות המסוגלות להעשיר אורניום במהירות הגבוהה פי שלושה מהמערכות הקיימות

אירן החלה בייצור המוני של טילים נגד מטוסים לטווח בינוני. כך דווח היום (ראשון) באמצעי תקשורת במדינה. לדברי שר ההגנה האירני אחמד ואחידי, סוג הטיל החדש שייקרא "מרסאד" (מארב), "יכול להשמיד מטוסים חדישים בגבהים נמוכים ובינוניים".

"המערכת דינמית מאוד, יכולה לעמוד באמצעי לוחמה אלקטרונית ולהיות מקושרת למערכות מכ"ם והגנה אווירית", אמר ואחידי לאחר שיגור אחד הטילים. "הייצור ההמוני החל, ומספר לא מבוטל של טילים יסופק לכוחות הביטחון עוד השנה", הוסיף.

בנוסף, אירן תחל בחודשים הקרובים בייצור נרחב של צנטריפוגות המסוגלות להעשיר אורניום במהירות הגבוהה פי שלושה מהמערכות הקיימות. כך אמר אמש ראש הסוכנות לאנרגיה אטומית של אירן עלי אכבר סלאהי.

ארה"ב ובריטניה גינו בשבוע שעבר את ההודעה של אירן לפיה יש ברשותה צנטריפוגות משופרות שיגבירו את קצב העשרת האורניום בשטחה. דובר מחלקת המדינה האמריקאי פיליפ קראולי, מיהר להגיב להתבטאויותיו של נשיא אירן מחמוד אחמדינג'ד וראש סוכנות הגרעין האירנית עלי אכבר סלחי, ואמר כי התבטאויות מסוג זה רק יגדילו את הסיכוי לכך שסנקציות יוטלו על אירן בקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully