וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צעירה נתפסה נוהגת כשהיא מעשנת "ג'וינט"

בת ה-28 אף התרברבה בפני השוטרים והציגה בפניהם סיגריה "מגולגלת" נוספת שהיתה ברשותה. בתוך כך, רוכב אופנוע שנסע במהירות 209 קמ"ש נלכד בכביש י-ם - ת"א

בכל סוף שבוע נתקלים שוטרי משטרת התנועה בנהגים עבריינים שנוהגים בכבישים. במהלך היום (שבת) נעצרו על ידי המשטרה ששני נהגים שנהגו תחת השפעת חומרים מסוכנים ורוכב אופנוע ש"טס" במהירות מופרזת בכביש ירושלים – תל אביב.

נהגת בת 28 נצפתה בצהרים כשבידה מה שהמשטרה מכנה סיגריה "לא קונבנציונלית" בכביש ירושלים – תל אביב, סמוך לנווה אילן. רס"ל דודי קינן ממשטרת התנועה הארצית הורה לנהגת לעצור את רכבה ואז התברר כי אכן מדובר ב"ג'וינט" אותו עישנה תוך כדי נהיגה. לדברי המשטרה הצעירה "הגדילה לעשות כאשר הציגה לראווה סיגריה 'מגולגלת' נוספת אותה החזיקה ברכבה".

כשנשאלה לפשר הימצאות הסם האסור ברכבה ענתה הצעירה כי "עישנתי עכשיו רק חצי ג'וינט שנשאר לי מאתמול בערב". היא נלקחה לחקירה וכן נלקחו ממנה דגימות דם בבית החולים הדסה. מהמשטרה נמסר כי בהמשך יושבת רכבה למשך חודש, ורישיונה יישלל לתקופה דומה.

מוקדם יותר נעצר נהג אופנוע בן 39 כשהוא נוסע במהירות של 209 קמ"ש בקטע כביש בו המהירות המותרת עומדת על 100 קמ"ש בלבד בכביש 1 סמוך למחלף ענבה. קצין התנועה פקד איציק סוויסה פסל את רישיונו של הנהג לחודש ימים.

עוד באותו הבוקר נתפס אדם שבדמו פי חמש מכמות האלכוהול המותרת הדם על ידי שוטרי משטרת התנועה באיזור רחובות. לשוטרים אמר כי הוא "אוהב לשתות בירות והרבה ואין לי בעיה לנהוג כך". רישיונו של הנהג נשלל ורכבו הוחרם למשך חודש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully