וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארגוני נשים מצטרפים לתביעה נגד עופר גלזר

מספר ארגוני נשים הגישו ביום חמישי האחרון בקשה להצטרף לתביעה נגד עופר גלזר, איש העסקים ובעלה לשעבר של בעלת השליטה בבנק הפועלים שרי אריסון. מדובר בתביעה ניזקית בגין 11 הטרדות מיניות כלפי אחות סיעודית שטיפלה באשתו של גלזר, והיא על סך שניים וחצי מיליון שקלים.

הארגונים שביקשו להצטרף לתביעה הם איגוד מרכזי הסיוע לנפגעות ולנפגעי תקיפה מינית, מרכז תמורה-המרכז המשפטי למניעת אפליה וארגון כיאן. בהודעה שמסרו נכתב: "אנו מקוות כי תביעתנו תתקבל כי בית המשפט חייב להעביר מסר מרתיע חד משמעי וברור שיסמן למטרידים - יהא מעמדם החברתי והכלכלי רם ככל שיהיה - כי כוחם מוגבל וכי ניצולו לרעה יכאיב לכיסם".
הארגונים מבקשים להצטרף כידיד בית משפט לתיק התביעה, והבקשה הוגשה בשלב הגשת תצהירי עדות ראשית בתיק התביעה, שהוגש ב- 2006.

לדברי עו"ד ענבר יחזקאלי, היועצת המשפטית של איגוד מרכזי הסיוע, "דווקא מעמדו הרם של עופר גלזר וההטרדה המינית הסדרתית מצדו כלפי אשה שהייתה כפופה לו, מחייבים להכרעה בעד מתן פיצויים מוגברים לנפגעת האלימות המינית וההתנכלות ממנו".

בבקשה להצטרף כידיד בית משפט כתבו עורכות הדין של ארגוני הנשים: "כעולה מחוות הדעת הפסיכיאטרית המצורפת לכתב התביעה, עקב הפגיעה המינית שפגע בה המשיב, נגרמו לתובעת נזקים גופניים, הפרעות שינה ונזקים נפשיים, בהם תסמונת בתר-חבלתית חמורה, דיכאון מתמשך ונכות נפשית צמיתה בשיעור 40%. עוד נפגע כושר ההשתכרות שלה והיא חדלה לעבוד במקצועה כאחות ובמשק הבית המשפחתי. כמו כן נפגעו קשות רגשותיה של התובעת והיא חוותה ירידה בהערכתה העצמית".

עוד נכתב בבקשה כי "במקרה הנוכחי התובעת עברה סדרה של לא פחות מ-11 הטרדות מיניות במשך היממה בה שהתה בביתו של המשיב. פגיעתה הרגשית של התובעת הייתה חמורה במיוחד. חומרה זאת נבעה לא רק מן ההטרדות המיניות והמעשים המגונים עצמם שבצע המשיב, אלא גם מתכיפותם ומהבוטות שבהם".

בשת 2007 גלזר ריצה ארבעה חודשי מאס לאחר שהורשע במעשים מגונים בשתי נשים, החל לרצות את מאסרו בפברואר ובאחרונה קוצר מאסרו בשליש. בכלא עסק גלזר בתחזוקת חדר הכושר ולאורך תקופת מאסרו לא נזקפו לחובתו בעיות התנהגות כלשהן. היום ישתחרר מהכלא השר לשעבר גונן שגב שניסה לייבא אקסטזי. גם לשגב, שהתנהג כהלכה בכלא, קוצר שליש מעונשו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully