וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמישית העולם סבורים שחייזרים חיים בינינו

סקר חדש מגלה כי 20% מאוכלוסיית העולם סבורים שחייזרים חיים בינינו כשהם מחופשים לבני אדם. בהודו ובסין עולה אחוז המאמינים ל-40% ונשים, מסתבר, מאמינות פחות מגברים

חייזרים קיימים והם חיים בינינו מחופשים לבני אדם, בדעה זו מחזיקים לא פחות מחמישית מאוכלוסיית העולם (1.3 מיליארד בני אדם), כך עולה מסקר עולמי שנערך לאחרונה על ידי סוכנות הידיעות רויטרס. מהסקר, בו השתתפו 23 אלף בני אדם בוגרים מ-22 מדינות, עולה כי למעלה מ-40% מתושבי סין והודו – שתי המדינות המאוכלסות ביותר בעולם, מאמינים כי אכן חייזרים חיים כשהם מחופשים לבני אדם. לעומתם, 8% בלבד מהנשאלים במדינות בלגיה, שוודיה והולנד מחזיקים באמונה דומה.

ועדיין, כ-80% מהנשאלים בסקר לא מאמינים כי חייזרים חיים בינינו כאחד האדם. "ישנו מתאם קל בין שיעור המאמינים בכך שחייזרים חיים מחופשים לבני אדם לגודל האוכלוסייה במדינה בה הם חיים – וככל שהאוכלוסייה גבוהה ביותר במדינה כך ישנם יותר מאמינים בחייזרים", אמר ג'ון רייט, מעורכי הסקר. "ייתכן ומדובר בהסבר פשוט לפיו במדינות בעלות אוכלוסייה מועטה יותר, אדם מכיר את שכנו טוב יותר", הוסיף רייט.

מבחינה מגדרית, עולה כי גברים נוטים להאמין כי החייזרים חיים על כדור הארץ יותר מאשר נשים – 22% לעומת 17%. עוד עולה מהסקר כי מרבית המאמינים בתיאוריה זו הינם מתחת לגיל 35 ולא ניתן לשייכם לפי רמת הכנסה ומקרב השוללים את קיומם של חייזרים הרוב הן נשים.

  • עוד באותו נושא:
  • חייזרים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully