וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברות ילדים חשודים בפריצה לעסקים

חבורת ילדים, רובם מתחת לגיל 12, חשודים שפרצו לעסקים רבים במרכז הארץ וגרמו לנזק. הילדים חשודים בין השאר שגנבו תוכים, כדורים מזון ואלכוהול

חמישה ילדים בגילאי 15-10 חשודים כי פרצו לבתי עסק וגני ילדים בעיר במרכז הארץ. החמישה עוכבו לחקירה על ידי בלשי הנוער של המשטרה.

לפני מספר ימים נפרץ גן ילדים שממנו נגנבו תוכיים ונגרם בו גם נזק לרכוש. הפריצה תועדה במצלמות האבטחה, ובעקבות תלונה שהוגשה למשטרה עוכב לחקירה ילד בן 11 בחשד שהיה מעורב בפריצה. לדברי המשטרה, בחקירתו אמר הילד כי פרץ לגן יחד
עם מספר חברים בני גילו ועם נערים מבוגרים יותר משכונת מגוריו.

בעקבות תשאולו אותרו שני ילדים נוספים בני 11 ו-10 החשודים בפריצה, ובזמן תשאולם של השניים התברר כי הם פרצו לעסקים נוספים בחודשים האחרונים, בינם חנות צעצועים ממנה גנבו סחורה, מוסך ישן ממנו גנבו ציוד, סטודיו לריקוד ממנו נגנבו כדורי משחק ועוד כ-15 פריצות שונות לסופרמרקט "מגה בעיר" ממנו נלקח מזון ובקבוקי בירה.

בעדותם מסרו שני הילדים כי את הפריצות עשו יחד עם שני אחים צעירים, אשר עוכבו בידי המשטרה. שני האחים, בני 14 ו-15 הודו כי פרצו לסופרמרקט כארבע פעמים.

לאחר שנמסרו עדותיהם של שלושת הילדים מתחת לגיל האחריות הפלילית הועבר דיווח לפקידת הסעד, כמו כן הועברו פרטיהם לפרויקט יוזמה שבו ישתלבו בהמשך. שני החשודים בני ה-14 ו-15 יועברו לעיון תביעות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully