וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרלה ברוני: השמועות על בגידות לא נכונות

רעייתו של נשיא צרפת ניקולא סרקוזי הכחישה את השמועות, לפיהן נישואיה נקלעו למשבר בשל בגידות הדדיות של בני הזוג. לדבריה, "שמועות תמיד יהיו וצריך לחיות איתן"

רויטרס

(צילום: רויטרס, עריכת וידאו: רן צימט)

בצעד חסר תקדים לרעייה של נשיא צרפתי מכהן, הכחישה אתמול (רביעי) קרלה ברוני-סרקוזי את השמועות, לפיהן נישואיה נקלעו למשבר בעקבות בגידות של בני הזוג זה בזו. ברוני התארחה בתכנית רדיו פופולרית וטענה בי היא ובעלה, הנשיא ניקולא סרקוזי, קרובים מאוד ולא נוטרים טינה למי שאחראי להפצת השמועות כי שניהם מקיימים רומן מחוץ לנישואים.

כלי התקשורת המרכזיים בצרפת כמעט לא סיקרו את הפרשה, אך אתרי האינטרנט הצרפתיים, וכלי תקשורת בינלאומיים, רחשו שמועות על הבגידות בארמון האליזה.

"השמועות קיימות, והן תמיד יהיו", אמרה סרקוזי בראיון שהוקלט מראש ברדיו אירופה 1. "פשוט צריך לחיות איתן. זה לא נוגע לחיינו הפרטיים. החיים הפרטיים שלנו – אנו יודעים, בעלי ואני איך הם. אנו חיים את זה כל יום. עבורי, מה שהייתי רוצה להגיד , וזה מאוד חשוב, שזה לא מכובד ולא מכבד את הצרפתים, או כל עם אחר, לדבר על דברים כאלה".

הראיון עם סרקוזי נערך אחרי שהתביעה הצרפתית החלה בחקירה לגילוי מקור השמועות, בעוד התקשורת הצביעה על שרת המשפטים לשעבר ראשידה דאטי כמקור. "מעכשיו לא אאמין לשמועות", אמרה ברוני.

החקירה החלה בעקבות תלונה רשמית של העיתון הצרפתי "ג'ורנל דו דימאנש", שבאחד הבלוגים שלו הופיע לראשונה השמועות על חיי הנישואים של ברוני וסרקוזי. כעת נראה שהשמועות היו מבוססות על פרי דמיונם של כמה מעובדי החברה. כתוצאה מהפרשה, שניים מהם התפטרו. אחד מהם הודה כי פרסם את השמועה, אך הכחיש כי הוא זה שהגה אותה. כך דווח ב-BBC.

גם דאטי עצמה התראיינה בניסיון להדוף את ההאשמות כי היא זאת שעומדת מאחורי השמועות. "קודם כל, שמועות, השמצות ורכילות לגבי החיים הפרטיים של בני אדם הן לא רעויות ושערוריתיות. גם שמי נקשר לפרשה, וזאת גם שערורייה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully