וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיליונר מי שגומר: ריאליטי לצלמי פלייבוי

ערוץ פלייבוי האמריקאי החל לשדר תוכנית ריאליטי חדשה בה מתחרים עשרה צלמים על הזכות לצלם את תמונות דוגמניות העירום שיתפרסמו במגזין המפורסם

עצלנים מדי בשביל הישרדות? ביישנים מדי בשביל האח הגדול? אולי זו תוכנית הריאליטי בשבילכם: ערוץ פלייבוי האמריקאי מפיק תוכנית חדשה,"Playboy Shootout", שהפרק הראשון שלה שודר בארה"ב בשבוע שעבר, ובה מתחרים עשרה צלמים על האפשרות שתמונותיהם יפורסמו במגזין הוותיק.

לדברי ג'ימי ג'לניק, עורך בפלייבוי, המגזין מקבל מדי שנה אלפי בקשות מצלמים שחולמים להצטרף לשורותיו, אך רק בודדים מתקבלים. סטפן וויידה, צלם פלייבוי ושופט בתוכנית החדשה, אומר כי חלפו הרבה שנים עד שהצליח להתקבל לג'וב הנחשק במגזין, אך מזהיר את המועמדים: "אנשים חושבים שזה רק כיף, סקס וזוהר. הם לא מבינים שכשאתה מצלם עירום זה הרבה יותר מזה. אתה רואה את כל הגוף, את הקמטים במותן כשהדוגמנית מסתובבת. אתה רואה איך הגוף בנוי, ואתה חייב לגרום לו להיראות טוב".

בפרק הראשון של התוכנית החדשה התבקשו המתחרים לצלם דוגמניות, כשעליהם לחשוב על נושא, לדאוג לתאורה ולאיפור, ואפילו, למרבה האירוניה, לבחור תלבושות.

כדי להוסיף קצת אקשן לתחרות, הוחלט שגם הדוגמניות יתחרו ביניהן על הכניסה למגזין הנחשק, מה שעשוי לגרום לעימותים עם הצלמים.

קייט רומנו, צלמת המתחרה בתוכנית אומרת כי חשבה שהעובדה שהיא אישה תקל עליה, משום שהיא תוכל לעזור לדוגמניות להרגיש בנוח מול המצלמה. "זה עולם של גברים, בלי ספק. אבל אני מתה על אתגרים כאלה".

למי שחשב שהמגזין השובב פתוח לרעיונות חדשניים מצפה הפתעה: לדברי שופטי התוכנית, חלק מהצלמים המתחרים הציעו לצלם בסגנון שונה מזה שמקובל במגזין, שמנסה לשווק דוגמניות עם מראה "השכנה ממול". אולם, הצלמים נאלצו להתאים עצמם לדרישות, ונתקלו בתגובה "אם אתם רוצים משהו חדש – תפתחו מגזין משלכם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully