וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאות מיליונים יוקצו להיערכות לרעשי אדמה

140 מיליוני שקלים יושקעו מדי שנה להיערכות וחיזוק מבני ציבור לקראת רעידת אדמה אפשרית, כך הוחלט בוועדת השרים בראשות שר התשתיות. השר לנדאו: "הדרך עוד ארוכה"

ועדת השרים להיערכות לרעידות אדמה בראשות שר התשתיות עוזי לנדאו התכנסה אמש (רביעי) במשרד ראש הממשלה בירושלים ואישרה הקצאת 140 מיליוני שקלים בשנה לצורך מיגון וחיזוק מבני ציבור. כמו כן אישרה הוועדה תוכנית לחלוקת אחריות בין משרדי הממשלה השונים.

על פי ההחלטה, יציג משרד האוצר תוך שבועיים לממשלה את המקורות להקצאת התקציב. התקציב לכשיאושר ישמש לחיזוק מבני ציבור כגון מוסדות חינוך, בתי חולים ומקלטים. משרדי הממשלה השונים יחוייבו להכין תכנית עבודה לנושאים הנוגעים לתחומי אחריותם ולהגישה לוועדת ההיגוי עד סוף יולי השנה.

השר לנדאו בירך על אישור ההצעות ואמר כי "מדובר בהחלטות חשובות, המהוות צעד ראשון להתנעת תהליך היערכות המדינה לרעידת אדמה. אך יש לזכור כי הדרך עוד רבה ויש עוד שורה ארוכה של צעדים בהם יש לנקוט על מנת לשפר את מוכנותה ועמידותה של ישראל במקרה אסון. רק החלטה של הממשלה להציב את הנושא גבוה בסדר העדיפויות הלאומי, הכוללת תקציבים מתאימים, תוכל להביא להשגת המטרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully