וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בת 7 נפלה מחלון מלון בנתניה ונפצעה קשה

הילדה נפלה מחלון חדר האוכל בשעת ארוחת הערב בבית מלון בנתניה. היא נפצעה קשה והועברה לבית החולים שיבא בתל השומר לקבלת טיפול רפואי. המשטרה פתחה בחקירה

ילדה בת 7 ששהתה במלון גליל בנתניה נפלה אמש (שני) מחלון שגובהו חמישה מטרים ונפצעה קשה. היא פונתה לבית החולים שיבא בתל השומר לקבלת טיפול רפואי.

פקד אהרון רנד מסר לוואלה! חדשות כי הילדה שהתה במלון עם בני משפחתה וכי בסביבות השעה 19:30 בערב התקיימה בחדר האוכל של המלון סעודה דתית. מחקירה ראשונית עולה כי הילדה טיפסה על החלון אשר היה פתוח ונפלה מגובה של כחמישה מטרים. הילדה ככל הנראה נשענה על וילון אשר נמתח מחוץ לחלון ונועד להסתיר את הבריכה ונפלה. המשטרה עיכבה לחקירה את מנהל המלון בחשד לרשלנות.

באחרונה אירעו מספר מקרים של נפילת ילדים מחלונות בתים. בשבת האחרונה נפצע ילד בן 7 נפצע באורח בינוני, לאחר שנפל מהקומה השנייה בבית מגורים ברחוב התבור בצפת. כארבע שעות לאחר מכן נפצע פעוט בן 3 באורח קשה לאחר שנפל מחלון ביתו שבקומה השלישית בבניין מגורים ברחוב תורה ועבודה בראשון לציון.

לפני כשבוע נפצע באורח קשה פעוט בן ארבע לאחר שנפל מחלון ביתו שבקומה השנייה בבניין מגורים ברחוב העירית בתל אביב. הדובר המבצעי של מגן דוד אדום, זכי הלר, מסר כי הפעוט פונה על ידי הוריו לבית החולים וולפסון בחולון.

לפני כשבועיים נפל ילד בן ארבע וחצי ממרפסת בית אמו בקומה העשירית של בניין מגורים ברחוב מלכי ישראל בקריית גת ומת. צוות מד"א שהוזעק למקום מצא אותו במצב אנוש, ניסה לבצע פעולות החייאה, אך נאלץ לקבוע את מותו. מחקירת המשטרה עולה, כי אמו של הילד יצאה מהבית כדי לאסוף את בנה הבכור ולהביאו הביתה והשאירה את בנה בן ה-4 לבדו בבית. עם שובה, היא גילתה כי בנה נפל ממרפסת הבית. הוריו של הילד גרושים, והוא שהה בבית אמו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully