וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: בת 12 נעצרה כי ציירה על שולחן

אלכסה גונזלס בת ה-12 הגישה תביעה נגד עיריית ניו יורק לאחר שנעצרה בגין שירבוט על השולחן שלה בכיתה. בתביעה היא טוענת כי השוטרים השתמשו בכוח מוגזם בעת שאזקו אותה

אם תצייר על השולחן, יבוא שוטר: האיום הזה היה נכון לגבי אלכסה גונזלס בת ה-12 מארה"ב. גונזלס נעצרה בחודש פברואר האחרון לאחר שרשמה הודעה לחבריה על שולחן הכיתה בעזרת טוש ירוק מחיק. היא הוצאה מבית הספר על ידי שוטרים כאשר היא כבולה באזיקים. כעת, היא ואימה תובעות את המשטרה ואת מחלקת החינוך בניו יורק על סך של מיליון דולר. בתביעה נאמר כי השוטרים השתמשו בכוח מופרז והפרו את זכויותיה של גונזלס.

גונזלס נתפסה כאשר כתבה "אני אוהבת את חברותיי אבי ופיית'" על שולחן הכיתה במהלך שיעור ספרדית בחודש פברואר האחרון. גונזלס אמרה כי לאחר המעשה "גררה" אותה מורתה למשרד הדיקן, והזעיקה את המשטרה.

גונזלס סיפרה בראיון לעיתון "דיילי ניוז" כי היא פרצה בבכי כאשר הובלה אל מחוץ לכתלי בית הספר. "התחלתי לבכות, הרבה. עשיתי שני שירבוטים קטנים. יכולתי למחוק אותם בקלות. זה לא היה הכרחי לשים עליי אזיקים". לאחר שנעצרה הוחזקה גונזלס במשך שעות במתקן מעצר מחוזי. היא תיארה את החוויה כ"טראומטית ומוגזמת".

גונזלס הושעתה מבית הספר ונשפטה בבית משפט לדיני משפחה, בו היא קיבלה עונש של שמונה שעות עבודות שירות וכן עליה לכתוב חיבור על הלקחים אותם ניתן ללמוד מהמקרה.

עורך הדין של המשפחה, ג'וזף רוזנטל, אמר כי בית הספר הגזים בתגובתו כאשר זימן את המשטרה למקום. "אנחנו רוצים למנוע הישנות מקרים כאלו בעתיד".

בכירים בעיריית ניו יורק הודו כי המעצר היה טעות, ואמרו כי היה על השוטרים שעצרו את גונזלס לפעול בשיקול דעת טוב יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully