וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטרור ברוסיה: שני הרוגים בפיצוצים בקווקז

מחבל מתאבד פוצץ עצמו מחוץ לתחנת משטרה ברפובליקת אינגושטיה שבקווקז וגרם למותם של שני שוטרים לפחות ולפציעתו של שוטר שלישי. מספר דקות לאחר מכן פיצוץ נוסף אירע באותו המקום. השבוע נהרגו 50 בני אדם בפיגועים ברוסיה

לפחות שני שוטרים נהרגו ושוטר נוסף נפצע בשני פיצוצים שאירעו הבוקר (שני) ברפובליקת אינגושטיה שבצפון הקווקז ברוסיה. סוכנות הידיעות הרוסית אינטרפקס מדווחת כי מחבל מתאבד פוצץ עצמו סמוך לתחנת משטרה בעיר קרבולק ברפובליקה שבדרום המדינה. מספר דקול לאחר הפיצוץ הראשון, פיצוץ שני אירע במקום. "על פי מידע ראשוני, מחבל מתאבד פוצץ עצמו סמוך לתחנת משטרה בעיר", מסר דובר משרד הפנים של אינושטיה.

הפיצוץ באינגושטיה, אף כי נסיבותיו עדיין אינן ברורות במלואן, מגיע בסיומו של שבוע בו הכה הטרור ברוסיה בו נהרגו כ-50 בני אדם. ביום שלישי שעבר נהרגו 40 בני אדם בשני פיגועים שאירעו בשתי תחנות רכבת במרכז מוסקבה. בנוסף, 121 בני אדם נפצעו כתוצאה מהפיצוצים. את שני הפיגועים ביצעו מחבלות מתאבדות, ותמונותיהן – כמו גם תמונות של מספר אנשים אשר שיתפו עמן פעולה – הופצו בקרב כוחות הביטחון ברוסיה.

יממה לאחר הפיגועים במוסקבה נטל מנהיג המורדים הצ'צ'נים דוקו אומרוב אחריות על שני הפיגועים. בהודעה שפרסם באתר לא רשמי של המורדים הצ'צ'נים אמר אומרוב כי הוא הורה באופן אישי על ביצוע הפיגועים וכי ההתקפות על רוסיה יימשכו.

למחרת הפיגועים במוסקבה, 12 בני אדם נהרגו בפיגוע שאירע במרכז העיר קיזלייר ברפובליקת דגסטן שבצפון חבל הקווקז. בשני הפיצוצים נפצעו שבעה בני אדם ובין ההרוגים היה גם קצין משטרה בכיר.

עדכון ראשון - 7:44

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully