וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רעש אדמה חזק פקד את חצי האי קליפורניה

רעידת אדמה בעוצמה של 7.2 בסולם ריכטר פקדה את חצי האי קליפורניה שבמקסיקו. לפחות אדם אחד נהרג וכ-100 נפצעו ברעש שהורגש בערים רבות במקסיקו וארה"ב, ביניהן לוס אנג'לס

לפחות אדם אחד נהרג וכ-100 נפצעו כתוצאה מרעש אדמה חזק שהיכה הלילה (שני) בחצי האי קליפורניה שבמקסיקו. הרעש, שהורגש עד ללוס אנג'לס, סן דייגו, עמק סן פרננדו, פאלם ספרינגס, ואריזונה שבארה"ב, פקד את צפון חצי האי, כ-173 קילומטרים מהעיר טיחואנה הסמוכה לגבול ארה"ב, ובעומק 10 קילומטרים מתחת לפני האדמה.

הרעש הרעיד בניינים רבים באזור והורגש עד לערים מרכזיות בחופה המערבי של ארה"ב, אולם טרם דווח על נפגעים או נזק. בתוך כך דיווח מפקד שירותי החירום בחצי האי לסוכנות הידיעות "רויטרס" כי מספר אנשים נכלאו במעליות, קירות תמיכה קרסו והחשמל פסק במספר אזורים.

עדים בערים מרכזיות במקסיקו ובארה"ב סיפרו כי חשו ברעש בעוצמות שונות. עדת ראייה מטיחואנה דיווחה כי כלי רכב חונים "קיפצו להם" בזמן הרעידה וכי המחשב שלה במשרד זז ממקומו. "המים בבריכה פשוט התיזו לכל עבר", סיפרה ג'ין נלסון תושבת העיר אינדיאו, הסמוכה לפאלם ספרינגס שבארה"ב. "פה רק התנדנדנו באיטיות", סיפרה תושבת העיר לוס אנג'לס נטלי רואיז. רואיז הוסיפה כי "זו לא הייתה רעידה חזקה, אבל זה היה מאד מפחיד".

רעידות נוספות הורגשו מיד לאחר רעש האדמה החזק, בין היתר הורגש רעש בעוצמה של כ-5.1 בסולם ריכטר בעיר אימפריאל שבארה"ב, סמוך לגבול המקסיקני.

עדכון ראשון - 3:35

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully