וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בג'יהאד האיסלמי מכחישים: נמשיך בירי

בניגוד לפרסומים על הפסקת ירי הרקטות לישראל, ארגון הג'יהאד האיסלמי הוציא הודעה בה הוא מצהיר כי הירי ימשיך. "ירי הרקטות הוא אמצעי טקטי. זו צורת התנגדות"

גורמים בארגון הג'יהאד האיסלמי טענו הלילה (שני) כי לא הוחלט בארגון על הפסקת ירי הרקטות לעבר שטח ישראל, כפי שפורסם אתמול. בהודעה שהוציא הארגון נכתב, כי הג'יהאד האיסלמי "מחויבים להגנה על אנשינו ומחויבים להתנגדות בכל הדרכים האפשריות".

על הפגישות בין ארבעת הפלגים ברצועה שנערכו בימים האחרונים אמרו בארגון כי "פגישות עם מנהיגי הפלגים ביום שבת נערכו כדי להכריז על העיקרון של הגנה על העם הפלסטיני ועל מנת לדון במנגנון ההתמודדות עם האיומים האחרונים מצד ישראל".

בהודעה נאמר עוד, כי הפגישות נערכו במטרה "להגביר את שיתוף הפעולה בין הפלגים". בנוסף הובהר כי לא נערך כל דיון בנושא המשך ירי הרקטות לעבר ישראל. "ירי רקטות הוא אמצעי טקטי ומשתמשים בו להתנגדות בהתאם לנסיבות. זו צורת התנגדות". עוד נאמר כי הם ימשיכו להשתמש בכלי זה במאבק מול ישראל.

אתמול אמר דובר הג'יהאד האיסלמי כי ארגונו לא ישגר יותר רקטות לעבר ישראל. דובר הארגון, דאוד שיהאב, אמר בראיון לתחנת הרדיו של הג'יהאד – תחנת "סאות אל-קודס", כי ארגונו "הפסיק את ירי הרקטות לעבר ישראל בשל סיבות פנים-פלסטיניות ולאור רצונו של הארגון להציב בראש סדר העדיפויות את הסרת המצור מעל רצועת עזה".

"אין לנו כוונה לחזור בנו מהחלטה זו", אמר שיהאב אך הבהיר: "אם ישראל תתקוף שוב את רצועת עזה, אף אחד לא יוכל למנוע מפעילי ההתנגדות מלהגיב למתקפות". לדבריו, ישראל לא זקוקה לשום תירוץ חדש כדי לבצע מתקפה נוספת על רצועת עזה משום שהיא לא מפסיקה לתקוף: "יותר מכך – לישראל יש אפשרות כיום להסלים את המתקפות על עזה בגלל המשבר הפוליטי בממשלתה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully