וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פעוט וילד נפצעו מנפילה מחלונות בתיהם

ילד כבן 7 מצפת נפצע באורח בינוני לאחר שנפל מהקומה השנייה של ביתו. לאחר מספר שעות נפל פעוט בן 3 מחלון ביתו שבראשון לציון ונפצע באורח קשה

בהפרש של שעות ספרות זה מזה, נפלו היום (שבת) שני ילדים מחלונות בתיהם, האחד בצפת והשני בראשון לציון. הילדים נלקחו לבתי חולים ומאושפזים במצב בינוני וקשה.

המקרה הראשון אירע בשעות הצהריים בצפת. ילד כבן 7 נפצע באורח בינוני לאחר שנפל מהקומה השנייה בבית מגורים ברחוב התבור בעיר. הוא פונה על ידי צוות טיפול נמרץ של מגן דוד אדום לבית החולים על שם רבקה זיו בעיר כשהוא סובל מחבלות בגפיו ובראשו.

כארבע שעות לאחר מכן נפצע פעוט בן 3 באורח קשה לאחר שנפל מחלון ביתו שבקומה השלישית בבניין מגורים ברחוב תורה ועבודה בראשון לציון. בקול ישראל דווח כי המקרה אירע בעת שהוריו של הפעוט ישנו את שנת הצהריים. הפעוט בן השלוש טיפס על מיטתם וכאשר לא שמו לב פתח את החלון, איבד שיווי משקל ונפל לרחוב. הוא פונה לבית החולים שיבא בתל השומר עם פגיעה רב מערכתית כשהוא מונשם ומורדם. המשטרה בודקת את נסיבות האירוע.

לפני כשבוע נפצע באורח קשה פעוט בן ארבע לאחר שנפל מחלון ביתו שבקומה השנייה בבניין מגורים ברחוב העירית בתל אביב. הדובר המבצעי של מגן דוד אדום, זכי הלר, מסר כי הפעוט פונה על ידי הוריו לבית החולים וולפסון בחולון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully