וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צה"ל תקף ברצועה, שני ילדים נפצעו

מטוסים ומסוקים של חיל האוויר תקפו שבעה יעדים ברחבי רצועת עזה, ביניהם מחסני נשק. על פי הפלסטינים, שני ילדים נפצעו באורח קל כתוצאה מהתקיפה

רויטרס

(צילום: רויטרס. עריכה: לירז לבנה)

מקורות פלסטינים דיווחו הלילה (שישי) כי מטוסים ומסוקים של חיל האוויר תקפו מספר יעדים ברחבי רצועת עזה. כתוצאה מהתקיפה, נפצעו שני ילדים באורח קל וכן נגרם נזק לאזורים בהם בוצעו התקיפות.

על פי דיווחים של עדי ראייה פלסטינים, חיל האוויר תקף שבעה יעדים ברצועה. ארבעה מתוך שבעת היעדים שהותקפו היו בשטחים פתוחים סמוך לחאן יונס, שם נהרגו בשבוע שעבר סגן מפקד גדוד 12 של חטיבת גולני רב-סרן אלירז פרץ וסמל ראשון אילן סביאטקובסקי בחילופי אש עם חמושים. בתקיפות בחאן יונס הושמדו שני קראוונים, ובמקום לא היו נפגעים.

עדי ראייה מסרו עוד, כי תקיפה נוספת בוצעה במפעל לגבינה בעיר עזה. כתוצאה מהתקיפה, עלה המפעל באש. גורמים בבית החולים בעזה דיווחו, כי שני ילדים נפצעו באורח קל משברי הריסות שהועפו לעברם. בנוסף, מסוקי חיל האוויר תקפו שני יעדים במרכז מחנה הפליטים נוסיראת. בתקיפות הללו נהרס כליל בית יציקה למתכות, אך לא היו נפגעים.

דובר צה"ל מסר בתגובה כי "במהלך הלילה תקפו כלי טיס של חיל האוויר אתר לייצור אמצעי לחימה בצפון רצועת עזה, אתר לייצור אמצעי לחימה במרכז רצועת עזה, ושני מחסני אמצעי לחימה בדרום רצועת עזה. זוהו פגיעות מדויקות במטרות, וכל מטוסינו שבו בשלום לבסיסם. התקיפה מהווה תגובה לירי הרקטה לעבר אזור המועצה אזורית חוף אשקלון אמש. צה"ל רואה בארגון הטרור חמאס האחראי הבלעדי למתרחש ברצועת עזה ולשימור השקט בה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully