וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלגיה: זוכה מאונס בתו בגלל הפרעת שינה

אזרח בלגי בן 30 אנס את בתו בת ה-4. בית המשפט החליט לזכות את האב ולשחררו, לאחר שזה טען כי הוא סובל מ"סקסומניה" - מצב הגורם לפעילות מינית במהלך שינה

פרשת פדופיליה חדשה מסעירה השבוע את בלגיה. בית משפט במדינה זיכה גבר מאשמת אונס בתו, לאחר שהאב טען כי עשה זאת מתוך שינה, כך דיווחו כלי תקשורת מקומיים. האב, בן 30, שזוהה בשם פרדריק ל., הודה כי אנס את בתו בת ה-4, אולם טען כי לא היה מודע למעשיו. לדבריו, הוא סובל מ"סקסומניה" - מצב שגורם לקיום פעילויות מיניות כמו אוננות, ליטופים ואף אונס מתוך שינה. מדובר בהפרעת שינה שאובחנה בפעם הראשונה ב-1996.

העיתון הבלגי "הט לאטסמה נויוז" דיווח כי מומחים לא שללו את האפשרות כי הגבר סובל מ"סקסומניה", אך אמרו כי לא נראה שמדובר בפדופיל. בעקבות כך קבעו השופטים ששמעו את ערעורו של פרדריק, כי אין שום הוכחה שהוא היה ער בשעת המעשה, ולכן יש לזכות אותו מחמת הספק.

במהלך המשפט סיפר הגבר, שהתגרש מאם בתו, כי בלילה המדובר הוא יצא לשתות עם חבריו וחזר לישון באותו חדר עם בתו. הוא התעורר לאחר שהבת החלה לצרוח: "אבא זאת אני, זאת אני". האב אמר כי "זוהי גרסה מינית של הליכה מתוך שינה. התביישתי עמוקות כשנוכחתי לדעת מה קרה".

העיתון הבריטי "דיילי מייל" פרסם כי הילדה סיפרה על המקרה לסבתה, שדיווחה על כך למשטרה. אמה של הילדה קיבלה את החלטת השופטים בתדהמה. "פסק הדין הזה נותן אור ירוק לכל האנסים והפדופילים להתחמק מהחוק", היא אמרה. התביעה הודיעה כי היא תערער על פסק הדין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully