וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפרשן של אירן לענייני ישראל: אורי אבנרי

פעיל השמאל והעיתונאי אורי אבנרי התראיין לסוכנות ידיעות אירנית וניתח את יחסי ישראל-ארה"ב. לוואלה! חדשות הסביר: "אני מתראיין לכל אחד ששואל את דעתי. דעתי אינה משתנה, אני אומר לכולם בדיוק אותו הדבר"

פעיל השמאל והעיתונאי אורי אבנרי התראיין אתמול (רביעי) לסוכנות הידיעות האירנית IRNA וטען כי יחסי בריטניה וארה"ב עוברים בימים אלה שינוי, שבסופו תפסיק בריטניה להיות "פודל של ארה"ב וישראל". סוכנות IRNA נשלטת, כשאר גופי התקשורת במדינה, על ידי המשטר בטהרן.

אבנרי, המוצג בידיעה כ"סופר יהודי", צוטט בסוכנות הידיעות כאומר: "אני לא מומחה ליחסי ארה"ב ובריטניה, אבל ראש הממשלה הבריטי לשעבר, טוני בלייר, היה פודל של הממשל האמריקאי למשך זמן רב. לאחרונה הוא היה פודל גם של הממשלה הישראלית. אולי זמן הפודליות נגמר, והבריטים ישנו כיוון".

"מדיניות ארה"ב באזור המזרח התיכון עוברת שינוי בסיסי", הוסיף אבנרי. "ארה"ב מבינה כעת את הקשר ההדוק שבין הסכסוך הישראלי ערבי לבין הבעיות בעירק, אפגניסטן והסוגייה הגרעינית של אירן". אבנרי הביע תקווה שגם בריטניה תלך בעקבות ארה"ב ותשנה את עמדתה כלפי ישראל.

בשיחה עם וואלה! חדשות הסביר הבוקר אבנרי כי התראיין לסוכנות לאחר שפנתה אליו וכי הוא "מתראיין לכל אחד ששואל את דעתי. דעתי אינה משתנה, אני אומר לכולם את אותו הדבר", אמר. אבנרי הוסיף כי הראיון נערך באמצעות הדואר האלקטרוני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully