וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: פעוט נדרס למוות בידי מכר של משפחתו

פעוט בן שנתיים מכפר קאסם מת לאחר שנפגע מרכב בו נהג לפי החשד מכר של משפחתו, שלא דיווח על התאונה. הפעוט הובא באמבולנס פרטי לבית החולים בילינסון שם מת מפצעיו

פעוט בן שנתיים מכפר קאסם מת אמש (רביעי) לאחר שנפגע מרכב. המשטרה עיכבה לחקירה מכר של משפחתו הפעוט אשר חשוד בדריסתו. בגלי צה"ל דווח, כי ככל הנראה, המכר לא דיווח על התאונה.

מחקירת המשטרה עולה כי המכר, בן 43, תושב כפר קאסם שוחח עם ההורים ברחוב והחל בנסיעתו. מיד עם תחילת הנסיעה החלו ההורים לצעוק לעברו כי הוא פוגע בפעוט בן השנתיים. הנהג עצר את רכבו ויחד עם האב פינה את הפעוט באמבולנס פרטי לבית החולים בילינסון, שם מת הפעוט מפצעיו.

מוקדם יותר הערב נפצע נהג רכב פרטי באורח קשה לאחר שהתנגש ברכב אחר ברחוב בלפור בראשון לציון. נהג הרכב הפוגע נפצע באורח קל. השניים פונו לבית החולים אסף הרופא בצריפין.

מחקירה ראשונית עולה, כי ככל הנראה נהג הרכב הפרטי חצה את הצומת באור אדום בעת שהיה שרוי בגילופין. רכב אחר שנכנס אל הצומת פגע בו, וכתוצאה מהפגיעה התהפך הרכב ונהגו נפצע. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות התאונה.

בשעות הצהריים נפצעה ילדה בת 7 באורח קשה ועוד שישה בני אדם, ביניהם ילדה בת שלוש, נפצעו קל בתאונת דרכים חזיתית בין שלושה כלי רכב בגליל התחתון. התאונה אירעה בכניסה לקבר חבקוק שעל הכביש שבין צומת צלמון לצומת קדרים. בת ה-7 סובלת מפגיעות בבטנה, ופונתה יחד עם יתר הפצועים על ידי צוותי מגן דוד אדום לבית החולים זיו בצפת.

בשעות הבוקר נהרג הולך רגל בתאונת דרכים ברחובות. הולך הרגל, בן 55 נפגע ממשאית בצומת הרחובות רמז ורוזנסקי בעיר ופונה על ידי צוות מד"א במצב קשה מאוד לבית החולים קפלן בעיר. הדובר המבצעי של מד"א, זכי הלר אמר לוואלה! חדשות כי הולך הרגל סבל מפגיעה רב מערכתית והוא פונה לבית החולים כשהוא מונשם ומחוסר הכרה. לאחר מספר שעות מת הולך הרגל מפצעיו.

(עדכון ראשון: 21:34)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully