וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפיגועים במוסקבה: הצ'צ'נים לקחו אחריות

מנהיג המורדים הצ'צ'נים דוקו אומרוב נטל אחריות על שני הפיגועים שאירעו במוסקבה ברכבת התחתית של מוסקבה ביום שני. בהודעה שפרסם אמר כי ההתקפות על רוסיה יימשכו

תאגיד כאן

(באדיבות הערוץ הראשון)

מנהיג המורדים הצ'צ'נים דוקו אומרוב נטל הערב (רביעי) אחריות על שני הפיגועים אשר אירעו במוסקבה ביום שני, בהם נהרגו 39 בני אדם. בהודעה שפרסם באתר לא רשמי של המורדים הצ'צ'נים אמר אומרוב כי הוא הורה באופן אישי על ביצוע הפיגועים וכי ההתקפות על רוסיה יימשכו.

"כמו שאתם יודעים ב-29 למרץ התבצעו שתי פעולות מיוחדות במוסקבה במטרה להרוס את הכופרים ולשלוח מסר לשירות הביטחון הפדרלי של רוסיה (FSB). שני המבצעים בוצעו בפקודתי ולא יהיו האחרונים", אמר אומרוב. אחד מהפיגועים אירע מטרים ספורים מהמטה של שירות הביטחון הפדרלי של רוסיה.

הפיגועים אירעו ביום שני בבוקר בשתי תחנות רכבת תחתית שונות במוסקבה בדיוק בזמן שעת העומס ובוצעו על ידי מחבלות מתאבדות. הפיצוץ הראשון אירע בתחנת הרכבת התחתית של לוביאנקה והשני בתחנת הרכבת התחתית של קולטורי.

ראש ממשלת רוסיה ולדימיר פוטין אמר בתגובה לפיגועים כי "הטרוריסטים שאחראים למתקפת הטרור במוסקבה יושמדו". הוא הוסיף כי הוא "בטוח שכוחות הביטחון לא יחסכו במאמציהם לאתר ולהעניש את הפושעים". נשיא רוסיה דמיטרי מדבדב אמר כי מדינתו תפעל ללא פשרות על מנת לשרש את הטרור משטחה.

הבוקר אירע פיגוע נוסף ברוסיה כאשר שני פיצוצים החרידו את מרכז העיר קיזלייר ברפובליקת דגסטן שבצפון חבל הקווקז. בפיצוצים נהרגו 12 בני אדם ושבעה נפצעו. בין ההרוגים גם קצין משטרה בכיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully