וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשארו בארץ: מאות אלפי מטיילים יצאו לטבע

מזג האוויר האביבי הוציא את המוני בית ישראל אל הטבע. אל שמורת הבניאס, מצדה, קיסריה ויערות ירושלים נהרו רבבות מטיילים ונהנו משלל אטרקציות

מסתבר שיש לא מעט ישראלים שהצליחו להתאושש ממנת היתר של החרוסת והמצות, ולא בחרו לעמוד בתורי הענק בנתב"ג: ברשות הטבע והגנים ובקק"ל מדווחים על המוני מטיילים שיצאו היום (רביעי) אל הטבע.

לפי הערכת רשות הטבע והגנים, כ-80 אלף בני אדם הגיעו לאתרים הסגורים ועוד כ-200 אלף בני אדם טיילו בשטחים הפתוחים. ההערכה היא לשמורת הבניאס הגיעו כ-6,000 בני אדם, למצדה כ-5,000, לקיסריה כ-5,000 ועוד כמה אלפים טיילו בעין חמד, ממשית ובית שאן.

ברשות הטבע והגנים קוראים למטיילים, בעיקר בשטחים הפתוחים, להקפיד לאסוף את האשפה: "יש לקחת את שקיות האשפה ולא להשאיר אותן בשטח שכן חיות הבר מגיעות אליהן לפני הפקחים".

מרשות הטבע והגנים נמסר לוואלה! חדשות כי "יש עלייה במספר המבקרים יחסית לשנה שעברה. עם ישראל מחפש את הערך המוסף ולא את הטיול היבש של פעם, העם עם טיולי מורשת הקרב של אבא. התנועה היא של בעיקר משפחות עם ילדים שמגיעים לשלב פעילות שכוללת ערך מוסף, לצד הפיקניק המסורתי".

מטיילים יותר, מלכלכים פחות

מקק"ל נמסר כי "עיקר העומס נרשם היום ביערות ירושלים, ובעיקר ביער עמינדב ובסטף. תנועה ערה של מטיילים הייתה גם בצפון הארץ, ביערות הכרמל, חניוני הכרמל ואגמון החולה". כ- 250 אלף בני אדם ביקרו היום באתרי קק"ל השונים. הזרימה בבוקר הייתה דלילה יחסית, ורק לקראת הצהריים החלו ההמונים להגיע.

בקק"ל אומרים כי השנה הישראלי מלכלך פחות, או לפחות מנקה אחריו. יערני קק"ל דיווחו כי ברוב המוקדים דאגו המטיילים לאסוף בשקיות את הזבל שהשאירו והשליכו את השקיות לפחי אשפה ייעודיים.

בקק"ל ביקשו להזכיר כי הנהיגה וההליכה בטיולים צריכה להיעשות בזהירות ואך ורק בדרכי ובשבילי יער. כמו כן, מתבקשים המטיילים להצטייד בכובעים ובשתייה בכדי למנוע התייבשות.

למי שעוד לא הספיק לצאת לשאוף קצת אוויר, מומלץ לעשות זאת בהקדם, שכן מחר צפוייה עלייה ניכרת בטמפרטורות, שתימשך גם בשישי. בשבת ישררו תנאי שרב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully