וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דברים שארצה לעשות לפני המוות: לשדוד בנק

פטרישיה אדוארדס, חולה בלוקימיה מפלורידה, הגיעה למסקנה כי לקראת מותה היא חייבת לעשות דבר אחד בו חשקה: לשדוד את סניף הבנק המקומי. "זה היה ברשימת הדברים לעשות לפני המוות"

אישה שנתפסה בארצות הברית לאחר שביצעה שוד בנק, טוענת להגנתה כי החליטה על המעשה מפני שמדובר באחד הדברים שביקשה לעשות לפני מותה, כך דיווח אתמול (שלישי) אתר myFOXorlando.com. השודדת המדופלמת, פטרישיה אדוארדס בת 51, חולה בלוקמיה וסובלת מהפרעה דו-קוטבית. לפני כעשרה ימים היא נכנסה לסניף בנק בעיר סאנפורד שבפלורידה ונתנה לפקיד פתק בו היא דורשת כסף. שלושה ימים לאחר מכן היא נעצרה. לשוטרים סיפרה כי לאחר השוד היא פשוט לקחה אוטובוס בחזרה לביתה, שם היא נוכחה לדעת שבאמתחתה 4,300 דולרים.

"לא היתה לי תכנית, שום דבר, רק דחף", הסבירה אדוארדס בראיון מבית המעצר בו היא נמצאת. "פשוט עברתי ליד הבנק. אמרתי 'אני נכנסת לשם' העברתי את הפתק כדי לקבל קצת מזומן ועזבתי". אדוארדס הוסיפה כי "זה היה משהו ברשימת הדברים לעשות לפני המוות. אני חושבת שלכולם צריכה להיות רשימה של דברים שהם צריכים לעשות לפני שהם מתים".

לדברי אדוארדס, מחלת הלוקמיה שלה אינה קטלנית. כיום היא מתחרטת על המעשה שלה. "אני מתחרטת על כל מה שעשיתי ואני מקבלת את מלוא האחריות על מה שעשיתי. אני אקבל ואשא בתוצאות, תהיינה אשר תהיינה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully