וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפלסטינים: נער נהרג מאש צה"ל בגבול עזה

לדברי מקורות פלסטינים, נער בן 15 נהרג סמוך לגדר המערכת בין הרצועה לישראל, באזור נמל התעופה הפלסטיני בדהנייה. הוא הועבר לבית חולים ברפיח, שם נקבע מותו באופן רשמי. צה"ל: "הטענה על פגיעה בפלסטינים אינה מוכרת"

נער פלסטיני בן 15 נהרג מירי של כוח צה"ל בדרום רצועת עזה. כך דיווחו מקורות פלסטינים. לדבריהם, הנער מוחמד אל פרמאווי נמצא ירוי סמוך לגדר המערכת בין הרצועה לבין ישראל, באזור נמל התעופה הפלסטיני בדהנייה. הוא הועבר לבית חולים ברפיח, שם קבעו הרופאים את מותו. מצה"ל נמסר, כי "מבדיקה שנערכה במפקדת אוגדת עזה עולה כי הטענה על פגיעה בפלסטינים ברפיח בבוקר מאש צה"ל - אינה מוכרת".


בתקרית אש שאירעה ביום שישי נהרגו סמוך לכיסופים בגבול הרצועה רב סרן אלירז פרץ, סגן מפקד גדוד 12 בחטיבת גולני, בן 31, וסמ"ר אילן סביאטקובסקי, בן 21, חייל בגדוד. שני חיילים נוספים נפצעו, אחד באורח קשה והשני באורח קל ברגלו. בחילופי האש נהרגו גם שני חמושים פלסטינים.

אלוף פיקוד הדרום יואב גלנט, סיפר על השתלשלות האירועים. גלנט אמר כי "מדובר באירוע בו מחבלים ניסו להניח מטען סמוך לגדר המערכת. באותו רגע נערך כוח צה"ל ואיגף את הגדר. כאשר המחבלים נראו זזים לכיוון מערב, החל עליהם ירי של כוח חיפוי של טנקים. הכוח הרגלי הסתער לעבר המחבלים. אחד המחבלים הגיע לטווח קרוב וירה. בחילופי האש נפגע אחד הלוחמים מירי ברימון שהיה באפודו, וכך נוצר הפיצוץ. במהלך הפיצוץ נהרג הלוחם ונפצעו שניים נוספים. לאחר מכן נהרג חייל נוסף בחילופי אש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully