וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריקי מרטין עושה סדר: אני הומוסקסואל גאה

עכשיו זה רשמי – לאחר למעלה מעשור של שמועות, כוכב הפופ הלטיני יצא מהארון. בהודעה שפרסם באתר הרשמי שלו כתב הזמר: "אני גאה להודיע על כך שאני הומוסקסואל"

בשורה מרוממת לקהילה הגאה – ריקי מרטין יצא אמש (שני) מהארון באופן רשמי. לאחר למעלה מעשור של ספקולציות, כוכב הפופ ריקי מרטין פרסם הצהרה באתר האינטרנט הרשמי שלו, ובה התוודה על העדפתו המינית.

"אני גאה להכריז שאני גבר הומוסקסואל בר מזל", כתב בהתרגשות הזמר הלטיני בן ה-40, "ואני מאושר להיות מי שאני". לפי הצהרתו, שנכתבה בספרדית ותורגמה לאנגלית, בחר הזמר לצאת מן הארון לאור החלטתו לכתוב רשימת זכרונות אוטוביוגרפיים.

"אנשים רבים אמרו לי: 'ריקי, זה לא חשוב, לא שווה לך, אתה עלול להפסיד את כל מה שעמלת עליו, הכול יתמוטט'", סיפר מרטין. "החלטתי להמשיך הלאה מבלי לחשוף חלק משמעותי מן האמת שלי. העובדה שהרשיתי לעצמי ליפול לפיתוי הפחד וחוסר הביטחון, הפכה לנבואת חבלה עצמית שהמשיכה והתממשה. היום אני לוקח אחריות מלאה על החלטותיי ועל מעשיי", הוסיף מרטין.

מרטין נחשב למן תחילת הקריירה המוזיקלית שלו לאחד מכוכבי הפופ האטרקטיביים ביותר, והוזכר פעמים רבות ברשימות שונות שמנו את הכוכבים הסקסיים ביותר. ההתעניינות בנטייתו המינית של הכוכב היוותה מאז ומתמיד מוקד עניין עבור כתבי הרכילות, והחלה למעשה עם פריצתו לעולם הבידור בשנת 1999, עם הלהיט Livin' la vida loca'. באותה השנה סיפר הכוכב למגזין הרולינג סטון כי השמועות בדבר היותו הומוסקסואל הן "פנטזיות". יחד עם זאת, הוסיף מרטין כי "אתם יכולים לחשוב עלי מה שתרצו. אני יודע מי אני, מהן אמונותיי, מה אני אוהב ומה אינני אוהב".

באוגוסט 2008, הביא מרטין לעולם שני בנים תאומים, ולנטינו ומתיאו. מרטין הביא את התינוקות לעולם באמצעות שימוש באם פונדקאית. בעקבות לידתם, החליט מרטין לקחת "פסק זמן" של שנה מן הקריירה המוזיקלית שלו כדי לטפל בבניו. בנוסף, הזמר משמש כשגריר של רצון טוב מטעם ארגון יוניצ"ף של האו"ם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully