וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"היית האדם הכי יקר לי וכך תמשיך להיות"

סמ"ר אילן סביאטקובסקי, אחד מהרוגי תקרית הירי ברצועת עזה ביום שישי, הובא היום למנוחות. אחת מחברותיו ספדה לו: "לא מאמינה שיותר לא אשמע את הצחוק המתגלגל שלך"

טל אנגלנדר

(צילום טל אנגלנדר; עריכה לירז ליבנה)

"אני לא מאמינה שאיבדנו אותך, היית האדם הכי יקר לי וכך תמשיך להיות. אני מסתכלת על התמונות שלך, רואה את החיוך המתוק שלך, ולא יודעת אם לבכות או לצחוק", אמרה חברתו הטובה של סמ"ר אילן סביאטקובסקי, שירן שמאי, בעת שעמדה מעל קברו היום (ראשון) בלוויתו. "אני רק יודעת שאנצור את כל הרגעים שלנו יחד בזיכרון", אמרה.

הלוויתו של סמ"ר אילן סביאטקובסקי, אחד משני החיילים שנהרגו בתקרית הירי בצפון רצועת עזה ביום שישי, נערכה היום בשעות הצהריים בבית העלמין הצבאי בראשון לציון. ליד הקבר, לצד הוריו של אילן, עמדה חברתו הטובה של אילן אשר וספדה לו בקול שבור: "אני עומדת כאן, לא מאמינה שזה קורה. שככה אנחנו נפרדים. לא מאמינה שיותר לא אשמע את הצחוק המתגלגל שלך. אני מתגעגעת. איך ממשיכים?".

סמ"ר סביאטקובסקי, בן 21, נהרג ביום שישי יחד עם סגן מפקד גדודו, רס"ן אלירז פרץ במהלך חילופי אש עם חמושים פלסטינים סמוך לכיסופים שבצפון רצועת עזה. בתקרית זו נפצעו שני חיילים נוספים נפצעו, אחד באורח קשה והשני באורח קל ברגלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully