וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברוסיה ביצעו שינויים במרקם העדין של הזמן

כוונתו של נשיא רוסיה לצמצם את אזורי הזמן במדינה יצאה היום לפועל. שני אזורים בוטלו וכעת מספרם עומד על תשע. דמיטרי מדבדב: "המהלך צפוי לחזק את רוסיה"

רוסיה צמצמה היום (ראשון) את מספר אזורי הזמן לתשע מ-11, לאחר שהנשיא הרוסי דמיטרי מדבדב טען שהמהלך יקדם את הכלכלה הרוסית ויקל על ניהול המדינה הגדולה ביותר בעולם, מבחינת שטח.

בנאום לאומה בנובמבר האחרון, אמר מדבדב כי סין וארצות הברית מתנהלות בצורה יעילה בעזרת מספר קטן יותר של אזורי זמן. "ככל שיהיו פחות הפרדות במדינה זה יאפשר לנו לפתור מספר בעיות תחבורה ותקשורת, יגביר את יכולת הניהול ויחזק את מעמדה של רוסיה כחוליה חשובה בתשתית הגלובלית", אמר מדבדב.

בשבוע שעבר הוא הורה על ביצוע המהלך בעת המעבר לשעון קיץ שהתקיים היום. חמישה אזורים במדינה – שניים באירופה ושלושה בסיביריה – לא הזיזו עם שאר האומה את השעון שעה אחת קדימה, ובכך הפכו לקרובים יותר לשעון עיר הבירה מוסקבה.

בסמרה, האזור הקרוב ביותר למוסקבה שעשה את השינוי, לא כולם היו מרוצים מהמצב. קבוצת מתנגדים הפגינה נגד מה שהם מכנים "עתיד שחור". לדבריהם, שינוי השעון יקדים את השקיעה בשעה אחת ויגרום לעלייה בחשבונות החשמל ובפשע ברחובות. "בחורף, הילדים יחזרו הביתה בחושך מבית הספר, בעוד שאנו המבוגרים בקושי נראה את אור היום לאחר העבודה", אמר אחד המתנגדים לרשת CNN.

מדבדב אף קרא לוועדת מומחים לסיים בתוך שנה את הדו"ח על ההשלכות של סיום שעון הקיץ. "אזרחים רוסים רבים לא מרוצים מהשינויים האלה בזמן" , אמר הנשיא. "מעולם לא אמרו לי שזה רעיון טוב ושהם מרגישים טוב יותר. אבל ניקח בחשבון את כל הגורמים המעורבים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully