וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האמריקאי שירד לזנות, אבל לא משך לקוחות

הגבר הראשון בארה"ב שעבד באופן חוקי כזונה ממין זכר נאלץ לפרוש, ככל הנראה מכיוון שלא הצליח למשוך מספיק לקוחות. למרות זאת, בבית הבושת בנבאדה שבו עבד, מבטיחים להמשיך לספק שירותים גם לנשים

הגבר הראשון בארה"ב שעבד באופן חוקי כזונה ממין זכר, עזב את משרתו לאחר שהצליח למשוך פחות מעשרה לקוחות במשך כחודשיים. בעלת בית הזונות Shady Lady Ranch בו עבד הגבר בשם מרקוס, מסרה לעיתון "לאס וגאס ריוויו-ג'ורנל" כי הוא פרש לפני מספר שבועות וחזר לתעשיית הסרטים.

אך בובי דייוויס, בעלת בית הזונות, מבטיחה להמשיך ולשרת נשים גם בלעדיו. כעת היא מעסיקה גבר באמצע שנות ה-30 בשם "Y. Not". גם הוא קיבל כעשרה לקוחות עד כה, אך עבודתו הושעתה לאחר שקצר חשמלי במבנה בו עבד גרם לשריפה.

דיוויז סיפרה כי מרקוס קיבל את הלקוחה הראשונה לו כעשרה ימים לאחר שהתחיל לעבוד, ועוד כשש או שבע נשים אחר כך. אחת מהן התגלתה ככתבת של העיתון "ניו יורק פוסט", שצילמה אותו ופרסמה כתבה לא מחמיאה על ההתנסות שלה.

דייוויס סבורה שהתקשורת התייחסה למרקוס בצורה לא הוגנת. "מספר עיתונים פשוט שחטו אותו. אם זאת היתה אישה, הם לא היו עושים את זה", אמרה. מרקוס עצמו לא עזר לתדמית שלו, כשבראיונות עיתונאיים השווה את עצמו למנהיגי זכויות האדם גאנדי ורוזה פארקס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully