וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנשיא מובארק החלים מהניתוח וחזר למצרים

נשיא מצרים נחת אמש בשארם א-שייח, שלושה שבועות אחרי הניתוח שעבר בגרמניה להסרת כיס המרה. הוא התקבל על ידי בכירים בממשלה ובצבא וצפוי להחזיר לידיו את סמכויות השלטון

רויטרס

(צילום: רויטרס, עריכת וידאו: עידן גוראל)

נשיא מצרים חוסני מובארק נחת אמש (שבת) בשארם א-שייח, לאחר שמוקדם יותר שוחרר מבית חולים בגרמניה, בו עבר לפני שלושה שבועות ניתוח להסרת כיס המרה. עם נחיתתו, התקבל מובארק על ידי בכירים בממשלה ובצבא של מצרים.

הטלוויזיה המצרית דיווחה, כי הטיפול הרפואי שעבר הנשיא הסתיים בהצלחה וכי מובארק צפוי להחזיר לידיו את סמכויות השלטון אותן העביר לראש הממשלה אחמד נאזיף בטרם טיסתו לגרמניה.

היעדרותו הממושכת של מובארק גררה גל של שמועות במצרים בנוגע למצבו, ועיתוני האופוזיציה אף דרשו כי יפורסמו תמונות עדכניות של הנשיא. בעקבות השמועות הציגה ביום שלישי הטלוויזיה המצרית קטע וידאו קצר של מובארק בבית החולים שבו היה מאושפז בגרמניה. בקטע הווידאו ניכר כי הוא השיל ממשקלו מספר קילוגרמים. הוא תועד כשהוא לבוש בחלוק שחור ומשוחח עם שניים מרופאיו. כמו כן, הוא נראה מעט עייף, וקולו לא נשמע.

בתוך כך הפך הנשיא ביום שלישי לסב לנכדתו השנייה. הנכדה החדשה היא בתו הראשונה של בנו הצעיר של מובארק, גמאל ורעייתו חדיג'ה. שמה של התינוקת הטרייה הוא פרידה ג'מאל חוסני מובארק. גמאל, 44, נשוי לחדיג'ה הצעירה ממנו בעשרים שנה זה כשלוש שנים, אולם עד היום לא היו לשניים ילדים. למובארק נכד נוסף בשם עומאר מבנו הבכור עלא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully