וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אירן: "על הנוצרים והמוסלמים לפעול נגד ישראל"

שר החוץ האירני מנושהר מותקי אמר כי "הציונים מנסים לייהד את מזרח ירושלים והדבר הוכח על ידי הממשל האמריקאי. על כל המוסלמים והנוצרים בעולם לפעול נגד ישראל"

שר החוץ האירני מונשהר מותקי אמר היום (שישי) כי "הבנייה במזרח ירושלים, הרחבת ההתנחלויות, הריסת מקומות קדושים לאיסלם ולנצרות, מראים כי הציונים מנסים לייהד את מזרח ירושלים והדבר הוכח על ידי הממשל האמריקאי". לדבריו, צעדים אלה מדליקים נורה אדומה ועל כל המוסלמים והנוצרים בעולם לפעול נגד ישראל.

נשיא אירן מחמוד אחמדינג'ד הגיב אתמול לראשונה על ההחלטה הישראלית לבנות 1,600 יחידות דיור ברמת שלמה שבמזרח ירושלים, ואמר כי היא מקרבת את הישראלים "צעד אחד נוסף לקראת מותם".

בדברים שנשא בעת טקס פתיחת סכר בדרום-מערב אירן, הוסיף אחמדינג'ד: "מדוע הם לא מבינים? הם נעים במהירות במסלול שיוביל אותם למצוק מסוכן. זוהי אזהרה". אחמדינג'ד אף קרא למערב להפסיק לתמוך בישראל ולשמור על שתיקה.

הנשיא האירני אף התייחס לכוונות המערב להטיל סנקציות על אירן ואמר כי המעצמות "עושות עניין גדול מדי" מתכנית הגרעין האירני. לדבריו, "אנו אומרים שהם מודאגים מכך שייתכן שאירן בונה פצצה. אבל אנו אומרים שאתם בניתם אותה ואף השתמשתם בה. אז מי צריך להיות מודאג, אנחנו או אתם? הם סתם עושים מזה עניין גדול. הם משפילים את עצמם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully