וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחמדינג'ד על הבנייה בי-ם: "ישראל מתקרבת לסופה"

נשיא אירן תקף את ישראל בעקבות הכוונה לבנות יחידות דיור חדשות במזרח י-ם. "מדוע הם לא מבינים?", תהה. "הם נעים במהירות במסלול שיוביל אותם למצוק מסוכן. זוהי אזהרה"

נשיא אירן מחמוד אחמדינג'ד הגיב היום (חמישי) לראשונה על ההחלטה הישראלית לבנות 1,600 יחידות דיור ברמת שלמה שבמזרח ירושלים, ואמר כי היא מקרבת את הישראלים "צעד אחד נוסף לקראת מותם".

בדברים שנשא בעת טקס פתיחת סכר בדרום-מערב אירן, הוסיף אחמדינג'ד: "מדוע הם לא מבינים? הם נעים במהירות במסלול שיוביל אותם למצוק מסוכן. זוהי אזהרה". אחמדינ'גד אף קרא למערב להפסיק לתמוך בישראל ולשמור על שתיקה.

הנשיא האירני אף התייחס לכוונות המערב להטיל סנקציות על אירן ואמר כי המעצמות "עושות עניין גדול מדי" מתכנית הגרעין האירני. לדבריו, "אנו אומרים שהם מודאגים מכך שייתכן שאירן בונה פצצה. אבל אנו אומרים שאתם בניתם אותה ואף השתמשתם בה. אז מי צריך להיות מודאג, אנחנו או אתם? הם סתם עושים מזה עניין גדול. הם משפילים את עצמם".

אתמול ערכו שש המעצמות שיחת ועידה על מנת לקדם את נושא הסנקציות נגד אירן אך לא הגיעו להסכמה. לטענת אחמדינג'ד כוונתן היחידה היא לפגוע בהתפתחות האירנית. "הסתיימה התקופה שבה הם יכלו לפגוע באומה האירנית. האומה האירנית נמצאת בכאלה שיאים שידיהן המרושעות לא יכולות לגעת בה".

מוקדם יותר תקף דובר משרד החוץ האירני את דברי ראש הממשלה הישראלי בנימין נתניהו בעת ביקורו בוושינגטון כי לישראל יש הזכות להגן על עצמה. לדברי ראמין מהמנפרסט, הצהרתו של נתניהו "נובעת ממחשבות שטניות חסרות ערך", כך דיווחה סוכנות הידיעות IRNA.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully