וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ושוב: פיראטים ניסו לחטוף ספינה ישראלית

ספינת צים "אפריקה סטאר" הותקפה על ידי פיראטים כשעשתה דרכה ממומבסה שבקניה לעבר ג'יבוטי. המאבטחים שעל סיפונה ירו לעבר החוטפים, ואלה נמלטו מהמקום

ספינת משא ישראלית נוספת נפלה קורבן לניסיון חטיפה על ידי קבוצת פיראטים סמוך לקרן אפריקה. ספינה של חברת צים "אפריקה סטאר", שיצאה ממומבסה שבקניה ושטה צפונה לעבר ג'יבוטי, הותקפה היום (חמישי) כ-350 מייל מהחוף על ידי פיראטים סומלים שניסו לחטוף אותה. עם תחילת המתקפה הועלתה הכוננות בספינה ומאבטחי הספינה פתחו באש לעבר ספינת הפיראטים שנסו מהמקום. לא היו נפגעים בתקרית והספינה עושה כעת את דרכה כמתוכנן.

זו הפעם השנייה שספינה בעלת קשר לישראל מותקפת על ידי פיראטים השבוע. שלשום נחטפה ספינה שנשאה אשלגן של חברת כי"ל סמוך לחופי סומליה לאחר שיצאה מנמל אשדוד ועשתה את דרכה לתאילנד. הספינה היתה חכורה ואנשי הצוות על סיפונה היו בעלי אזרחות אוקראינית וטורקית.

אין זו הפעם הראשונה שספינת צים נתקלת בתופעת הפיראטים. לפני כשנה ניסו פיראטים סומלים להשתלט על ספינת משא בבעלות החברה הישראלית, סמוך לחופי סומליה. ניסיון החטיפה נכשל והספינה המשיכה ליעדה. בתקופה האחרונה החלו כוחות הים של האיחוד האירופי להילחם בתופעת הפיראטים באזור קרן אפריקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully