וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: איומים על תומכי רפורמת הבריאות

חברי המפלגה הדמוקרטית שתמכו ברפורמת הבריאות של נשיא ארה"ב ברק אובמה, קיבלו לאחרונה איומים על חייהם. בין המסיתים, גם מושלת אלסקה לשעבר שרה פיילין

כ-10 חברי המפלגה הדמוקרטית בבית הנבחרים שתמכו ברפורמת הבריאות של נשיא ארה"ב ברק אובמה קיבלו איומים על חייהם, כך דיווח הלילה (חמישי) העיתון "פיננשל טיימס". חלק מהאיומים כללו גם סוגים שונים של ונדליזם. ה-FBI פתח בחקירת האיומים.

המאיימים לא הסתפקו רק במילים. מתנגדים לרפורמת הבריאות, השליכו לבנה לעבר משרדו של אחד מן האישים הבכירים במפלגה הדמקרטית. במקרה אחר, ירק אחד המתנגדים על חבר קונגרס שתמך ברפורמה. כמו כן, חוקרי ה-FBI בודקים האם קיים קשר בין האיומים לבין צינור גז שנחתך בבית אחיו של חבר קונגרס מווירג'יניה.

מושלת אלסקה לשעבר, וחברת המפלגה הרפובליקנית, שרה פיילין תרמה אף היא להסתה נגד תומכי הרפורמה. פיילין פירסמה בעמוד הפייסבוק שלה מפה ובה מסומנים בסימן של מטרה מקומות מגוריהם של חברי המפלגה הדמוקרטית שהצביעו בעד רפורמת הבריאות. כמו כן, באתר הרשמי של המפלגה הרפובליקנית מופיעה דמותה של יושבת ראש בית הנבחרים ננסי פלוסי כאשר מאחוריה תמונה של להבות ולידה הכיתוב: "לפטר את פלוסי".

"מה שיותר מטריד בעיני זה שהנהגת המפלגה הרפובליקנית לא גינתה את המתקפות הללו ובמקום זה רק ליבתה את האש בעזרת רטוריקה סמויה", אמרה לואיס סלוטר, יו"ר ועדת חוקי הבית בבית הנבחרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully