וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לבני בגרמניה: יש לפעול נגד אירן עכשיו

יו"ר האופוזיציה נועדה בביקורה בברלין עם שר החוץ הגרמני ודנה עמו באיום האירני. לטענתה, יש להפעיל לחץ על הקהילה הבינלאומית כדי להרתיע את אירן באופן מיידי. "למלים יש מחיר"

יו"ר האופוזיציה ציפי לבני, נפגשה הערב (רביעי) במסגרת ביקורה בברלין עם שר החוץ הגרמני גואידו וסטרוולה, והביעה בפניו את הצורך בהפעלת סנקציות ממוקדות נגד המשטר באירן. לבני הוסיפה שהתמודדות העולם החופשי עם האיום האירני נבחנת בקפידה על ידי אירן.

במסגרת הפגישה שהתקיימה בארבע עיניים אמרה לבני לווסטרלה כי "יש מקום להפעיל צעדים חדשים וממוקדים, שיגרמו למנהיגי אירן, בראשם מחמוד אחמדינג'ד, להבין שיש מחיר להתבטאויותיהם ולמעשיהם".

"על הקהילה הבינלאומית להפעיל בידוד דיפלומטי ישיר נגד מנהיגי אירן", אמרה לבני והוסיפה כי "לצד הסנקציות הכלכליות, עליה לשקול הוספת סנקציות פוליטיות שמטרתן תהיה להבהיר לאירן ולכל מדינה אחרת, כי לא ניתן גם להיות חלק מהקהילה הבינלאומית וגם לקרוא להשמדת מדינה אחרת".

בדבריה טענה לבני כי העולם נמצא בתקופת מבחן קריטית. "היום המכריע במאבק מול אירן אינו היום שבו תוטל הפצצה, אלא דווקא זמננו אנו, בהם עומדת למבחן נחישותו של העולם לעצור מדינה עם משטר קיצוני, שפועלת להשיג יכולות גרעיניות. במזרח-התיכון, לדימוי יש משמעות, וכשהעולם מתמהמה בנקיטת הסנקציות החריפות נגד אירן – הדבר מתפרש כחולשה", אמרה לבני.

במהלך פגישתם דנו השניים גם בהתפתחויות השונות במזרח התיכון ובתהליך המדיני. מוקדם יותר היום נפגשה לבני בברלין עם יו"ר האופוזיציה הגרמני, פרנק שטיינמאייר, והיא צפויה לחזור ארצה לפנות בוקר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully