וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביבה שליט: השאירו כיסא ריק למען גלעד

אימו של החייל החטוף גלעד שליט ביקשה, במהלך ביקורה ברחבת הכותל, כי משפחות ישראל ישאירו במהלך ארוחת החג כיסא ריק למען גלעד שליט. זהו חג הפסח הרביעי שבו שליט יהיה בשבי חמאס. "אני לא מאמינה שנאלצתי לעבור ליל סדר אחד בלעדיו"

גדעון צנטנר

(צילום: גדעון צנטנר, עריכת וידאו: עידן גוראל)

אביבה שליט, אימו של החייל החטוף גלעד שליט הגיעה אחר הצהריים (רביעי) לרחבת הכותל בירושלים ואמרה כי היא מבקשת מכל עם ישראל להשאיר כיסא ריק עבור גלעד שליט במהלך ארוחת ליל הסדר.

אביבה נשאלה האם היא אי פעם האמינה שתעבור ליל סדר רביעי ללא גלעד שליט, ואמרה כי היא לא האמינה שתיאלץ לעבור ליל סדר אחד בלעדיו.

נעם שליט, אביו של החייל החטוף גלעד, נאם לפני יומיים בפני חברי הוועדה לזכויות אדם של האו"ם בז'נבה. "גלעד אינו מקבל זכויות הומיניטריות בסיסיות", האשים, "השופט גולדסטון קרא בדו"ח שלו לחמאס לשחרר אותו, או לפחות לאפשר לצלב האדום לבקר אותו. אולם הארגון לא עשה דבר, אף שאמר למועצת זכויות האדם כי הוא מחזיק את גלעד בהתאם לאמנת ז'נבה".

במסגרת המאמצים לשחרור בנם, נפגשו לפני שלושה ימים אביבה ונעם שליט עם מזכ"ל האו"ם באן קי מון. לאחר הפגישה הם סיפרו כי המזכ"ל הביע תמיכה מלאה במשפחה ובגלעד. "הוא הביע את דעתו על כך שהחזקתו של גלעד בידי חמאס, ללא זכויות אדם, היא מצב בלתי נסבל", אמר נעם שליט לאחר המפגש.

לפני שלושה ימים פרסם "צבא החברים של גלעד" סרטון במסגרת קמפיין חדש למען שחרורו של החייל החטוף. הסרטון נפתח בתמונת שחור-לבן של גלעד, שמשתנה בהדרגה עד שהיא מתמזגת בתמונתו של הנווט הנעדר רון ארד, שנמוגה לאחר מכן. בהמשך מתוסף הכיתוב: "גלעד עדיין חי?", ומיד אחריו: "אסור לאבד זמן". המסר שעולה מהקמפיין הוא כי אם שליט לא ישוחרר, הוא יהפוך ל"רון ארד הבא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully