וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באיחוד הלאומי מסתובבים חופשי בעיר העתיקה

חברי סיעת האיחוד הלאומי יצאו לסיור בהר הבית בירושלים. מטרת הסיור כהגדרתם "לראות שמאפשרים לכל יהודי באשר הוא להסתובב באזור בצורה חופשית"

גדעון צנטנר

(צילום:גדעון צנטנר; עריכה:גדי וינסטוק)

חברי סיעת האיחוד הלאומי סיירו היום (רביעי) בהר הבית בירושלים והצהירו כי מטרת הסיור היא "להיות בעיר העתיקה ולראות שמאפשרים לכל יהודי באשר הוא להסתובב פה". לדברי ח"כ אורי אריאל, "המציאות בה לא אפשרו לנו לערוך סיבוב שערים בעיר העתיקה היא לא נסבלת ואינה מקובלת".

לדבריו של אריאל הצטרף ח"כ יעקב כץ, שאמר כי בסיורם חברי הסיעה "מגשימים את חזון ראש הממשלה לירושלים חופשית. הוא אמר שירושלים אינה התנחלות ואנחנו אומרים שגם תל אביב היא התנחלות. ירושלים היא הבירה ובעיר הבירה אנחנו מסתובבים חופשי".

בתוך כך, משטרת ירושלים הודיעה היום כי תמשיך בהערכות מוגברת במזרח ירושלים, בעיר העתיקה ובכפרים בכדי למנוע הפרות סדר ולשמור על הביטחון. הדריכות תימשך לאורך השבוע בעקבות קריאות של קיצונים משני הצדדים, "המיועדות לחמם את האווירה במזרח ירושלים ובהר הבית", נאמר בהצהרת המשטרה, שם אף צוין כי המשטרה "תמנע בתקיפות ונחישות כל ניסיון של מי מהצדדים להפר את הסטטוס קוו". הערכות זו של המשטרה תימשך גם בשבוע הבא ובמהלך חג הפסח כולו, על מנת להבטיח את חופש הפולחן, ולשמור על העולים והמבקרים בירושלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully