וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנשאי בד לתינוקות הורדו מהמדפים בארה"ב

יותר ממיליון מנשאי בד לתינוקות, מדגם "סלינגריידר", של חברת אינפנטינו הורדו מהמדפים בארה"ב ובקנדה. המנשאים הורדו לאחר שהם נקשרו לשלושה מקרי מוות של תינוקות

הרשויות בארצות הברית ובקנדה הורו אתמול (שלישי) להוריד מהמדפים כמיליון מנשאי תינוקות של חברת אינפנטינו, לאחר שנקשרו לשלושה מקרי מוות של עוללים. הרשויות אף קראו להורים של תינוקות מתחת לגיל ארבעה חודשים להפסיק להשתמש במנשאים מדגם "סלינגריידר" ו"וונדי בליסימו". היום פרסמה חברת אינפנטינו הודעה באתר האינטרנט שלה לפיה היא תעניק בחינם מנשא חלופי.

"הסלינגריידר" הוא מנשא תינוקות מבד רך בעל רצועת כתף מרופדת. ניתן לשאת בו תינוק במשקל של עד 9 ק"ג. כמיליון מנשאים הורדו מהמדפים בארצות הברית וכ-15,000 בקנדה, כך מסרה הוועדה הצרכנות האמריקאית.

"המועצה מייעצת לצרכנים להפסיק להשתמש מיד במנשאים לתינוקות מתחת לגיל ארבעה חודשים עקב סכנת חניקה וליצור קשר עם חברת אינפנטינו לקבלת מוצר חלופי בחינם", נמסר בהודעה.

לדברי מועצת הצרכנות, היא מודעת לשלושה מקרי מוות שאירעו במנשאים הללו: של תינוק בן שבעה שבועות, תינוק בן שישה ימים ותינוק בן שלושה חודשים.

מחברת שילב נמסר כי הרשת אינה מוכרת את המנשאים המדוברים, אך במהלך השנים נמכרו בישראל 388 מנשאים מסוג זה. "על אף שעד לרגע זה היצרן לא העביר הנחיה לביצוע ריקול הרשת פונה ל388 שרכשו בעבר את המנשאים להחזירם ולקבל את כספם בחזרה", נכתב בהודעת שילב.

עדכון אחרון: 19:10

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully